مدیرکل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان برای شرکت همگانی ملت شریف ایران در انتخابات یازدهم اسفندماه با صدور پیامی دعوت به عمل آورد.
کد خبر: ۹۵۸۳۰۰۹
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مدیرکل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان ضمن دعوت به مشارکت پرشور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، از صاحبان سخن و جهاد گران عرصه تبیین می‌خواهد ضمن تشریح معیارهای انتخاب اصلح با تواصی سیاسی و امر به معروف، به تبیین حق و تکلیف بودن انتخابات بپردازند.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی ایران نوید بخش دهه‌ها مجاهدت و ایثار و تلاش ملت بزرگوار ایران در سایه رهبری امامین انقلاب است و نگاه به رخدادهای تاریخی گذشته نشان می دهد که اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله) با حمایت و پشتیبانی گسترده مردم در میهن اسلامی‌مان ایران، به حاکمیت رسید و اسلام خواهی مردم، ایران را به عزت و اقتدار رسانده است.

انقلاب اسلامی نشان داد که مردم در تعیین سرنوشت خود با حضور در انتخابات‌ها، قدرت و اراده خود را در انتخاب حاکمان، مدیران و نمایندگان به منصه ظهور می‌رسانند.

دشمنان ملت و برخی از دنباله‌روهای آنها در داخل تلاش می‌کنند مردم را مأیوس و بی‌اعتماد کنند و وانمود کنند که انتخابات فایده‌ و تاثیری ندارد. آنها در این مسیر از برجسته کردن نقاط ضعف و کتمان نقاط قوت حداکثر استفاده را می برند و با تمام قدرت و امکانات، مشغول جنگ رسانه‌ای و جنگ شناختی علیه ملت ایران هستند.

امروز برای عبور قدرتمندانه از مسیرهای پر پیچ و خم و پیچ های تاریخی و مواجهه با دشمنی‌ها، یک اختیار بزرگ و اثرگذار در دست عموم مردم قراردارد و این اراده بزرگ می تواند به بهبود و اصلاح بزرگ و اثرگذاری منجر شود که نقش اساسی حداقل در چهار سال آتی داشته باشد.

امسال در آستانه تحقق یک حماسه بزرگ در زمینه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هستیم؛ هر کدام از این دو مجلس، نقش مؤثری در استحکام بخشی به نظام اسلامی دارند.


إن‌شاءالله که بتوانیم شکر نعمت جمهوری اسلامی و نعمت انتخابات را به جا بیاوریم و در این مدت باقیمانده تا انتخابات وظایف و تکالیف خود را نسبت به انقلاب اسلامی، و مردم به نحو احسن ادا کنیم.

اهمیت مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی می‌طلبد افرادی را به نمایندگی خود برگزینیم که بیشترین قرابت فکری را با آرمان‌های انقلابمان دارند و در این زمینه توجه ویژه به معیارهای انتخاب اصلح در کلام امام بزرگوار (قدس سره) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) یک امر ضروری و روشنگر است.

ارسال نظرات