دکتر میری گفت: باید به رای مردم اعتماد کرد، میزان آزمایش و بیرون آمدن از مشکلات اعتماد به مردم است نه اعتماد به غربی ها.
کد خبر: ۹۵۸۲۹۹۱
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان،دکتر نادر میری فرمانده و مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی سپاه شهرستان زاهدان گفت : گروه جهادی ولایت مدار و بسیجی در کارزار‌ مبارزه و در عمل درهمان نقطه اي که امام زمان نیاز دارد، عمل به تکلیف می کند نه وظیفه،مردعمل است نه سخن .

وی با بیان این شعر که " یادمان باشد ما خون داده ایم یک بیابان مرد میدان داده ایم "افزود : ما از قاسم سلیمانی ومیرحسینی وشهدای تنگه احد ایران به مردم ولایت مدار سیستان وبلوچستان ومردم عزیز ایران جمهوری اسلامی ایران سرزمین دلیران بارمز مهدی مهدی، قاسم قاسم حبیب" ایران حرم است "برای دفاع ازحرم به نیابت شهدا و امام زمان درمسیرانتظار حرکت می کنیم و پای صندوق های رای می آییم ورای می دهیم.

میری تصریح کرد :باید به رای مردم اعتماد کرد، میزان آزمایش وبیرون آمدن از مشکلات اعتماد به مردم است نه اعتماد به غربی ها .

وی خاطرنشان کرد :عمل به فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری حفظه الله سرلوحه کار وزندگی وبیداری و نیزداشتن نقشه راه است وهدف پیشرفت بایددرخدمت به مردم باشد.

وی با بیان اینکه هم دوش مردم می شود مشکلات بزرگ را حل کرد،یادآور شد: به مردم فهیم ایران زمین اعتماد کنیم وخدمتگزار مردم باشیم چرا ؛که همین مردم در دفاع مقدس سیل زلزله وبحران های طبیعی وغیر طبیعی درعمل ثابت کردند پای انقلاب وآرمان های مقدس آن در هر شرایط وزمانی ایستاده اند.

ارسال نظرات