امام جمعه موقت و مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش گفت: شرکت در انتخابات فرصتی مهم برای سازندگی میهن بوده و دغدغه مهم، جدی و اصلی مردم ما سربلندی و عزت ایران اسلامی است‌.
کد خبر: ۹۵۸۲۹۸۶
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۳

به گزارش خبرنگار بسیج از خاش، حجت الاسلام حسن شیبک در نشست بصیرتی سیاسی و جهاد تبیین ویژه انتخابات با حضور اعضای کانون بسیج جامعه پزشکی و تلاشگران عرصه سلامت خاش افزود: در کشور ما دموکراسی وجود دارد، این انقلاب بر پایه مردم‌سالاری دینی شکل گرفته، تاکنون چهل انتخابات در مملکت برگزار شده و تمام ارکان نظام با رأی مستقیم و تاثیرگذار ملت روی کار آمده اند، بنابراین همه مسوولان کشور از رهبر انقلاب به عنوان شخص اول کشور تا شوراها و دهیاران در نقاط روستایی با مشارکت و همراهی مردم در حال خدمت رسانی هستند.


وی اظهارداشت: انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی و دوره ششم خبرگان رهبری در ۱۱ اسفندماه بهترین فرصت برای نمایش وحدت و همگرایی، یکپارچگی و انسجام ملی بوده، بنابراین حضور پرشور، حماسی و حداکثری مردم در انتخابات به اقتدار میهن اسلامی در دنیا می افزاید.


حجت‌الاسلام شیبک ادامه داد: در انتخابات آتی باید مردم به صحنه بیایند و با انتخاب آگاهانه به شکل گیری یک مجلس قوی، کارآمد، مردمی، ولایی و انقلابی کمک کنند، تا در سایه یک مجلس قوی، دولت قوی بتواند در ابعاد داخلی و خارجی پرچم ایران اسلامی را برافراشته نگه دارد.


وی اظهارداشت: مردم شهرستان خاش همگام با سایر اقشار مختلف مردم ایران، آماده خلق حماسه بوده و یقیناً در تداوم راه شهداء، جانبازان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس و سالهای انقلاب این مهم صورت می گیرد و همانگونه که در جشن ۴۵ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی شاهد حضور حداکثری و پرشور مردم در صحنه بودیم، در انتخابات ۱۱ اسفند ماه نیز نام ایران سربلند در دنیا می درخشد.

ارسال نظرات