حساسیت بر صیانت آرای مردم بیشتر شود بازرس ویژه وزارت کشور گفت: حساسیت بر صیانت آرای مردم بیشتر شود و با توجه به پیش‌بینی مشارکت حداکثری، به تمرکز بر سلامت انتخابات تاکید ویژه می‌شود.
کد خبر: ۹۵۸۲۹۷۷
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی‌پور بازرس ویژه وزارت کشور روز پنجشنبه ۱۰ اسفندماه در نشست هیأت بازرسی انتخابات استان که با حضور بازرس ویژه وزارت کشور در استان برگزار شد، ضمن تشکر ویژه از از اقدامات اعضاء هیات بازرسی انتخابات استان در ۳ ماهه اخیر گفت: تاکید وزیر محترم کشور بر پایبندی به ۴ مولفه مطرح شده از سوی مقام معظم‌رهبری مدظله العالی (امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت) در برگزاری انتخابات سالم است.

وی افزود: به هیچ وجه نباید اعتماد مردم به مجریان سلب شود و حساسیت بر صیانت آرای مردم بیشتر شود.

بازرس ویژه وزارت کشور خاطرنشان کرد: با پیش‌بینی مشارکت بالا و حداکثری در استان ایلام به تمرکز بر سلامت انتخابات تاکید می‌شود.

سعید هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام و رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان ایلام، نیز در این نشست گفت: انتخابات مظهر دموکراسی و مردم‌سالاری در کشور است و به جرات می‌توان گفت که انتخابات در کشور ما به عنوان یک نقطه‌ی قوت دموکراسی در دنیا محسوب می‌شود‌ که تمام برنامه‌ها در استان حول اطلاع‌رسانی ،فرهنگ‌سازی و جهاد تبیین برای مشارکت حداکثری شکل گرفته است.

وی افزود: هیات بازرسی امسال نسبت به سال‌های قبل متفاوت است که همه اعضا هیأت‌های بازرسی از حدود ۳ ماه قبل احراز هویت شدند و استان ایلام جز اولین استان هایی است که مکاتبات مربوطه را با وزارت کشور انجام داده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام، ادامه داد: برگزاری جلسات مستمر هیأت بازرسی با تمام شهرستان، برگزاری جلسه با همه اعضای شورای تامین شهرستان، اعزام بازرسین ویژه به حوزه‌های انتخاباتی مربوطه از ۲ روز قبل، انتخاب بازرسین ویژه غیربومی از دیگر اقدامات هیات‌های بازرسی استان است.

هژبری خاطرنشان کرد: با تاکیدات استاندار محترم مدیران استان حق هیچگونه فعالیت انتخاباتی نداشته و برخی مدیرانی که تخطی نمودند عزل یا تذکر جدی و تعهد گرفته شده است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار