مسئول سیاسی سپاه کلیبر:

دشمن به دنبال وارونه نشان دادن دستاوردهای انقلاب است

تبریز- مسئول سیاسی سپاه کلیبر گفت:ا لان ما در جنگ هیبریدی و ترکیبی قرار گرفته ایم دشمن همه جانبه به ما حمله کرده است و با تبلیغات منفی به دنبال وارونه نشان دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۸۲۶۹۳
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، توحیدی در جمع کارکنان سپاه کلیبر افزود: در مقابل این جنگ ترکیبی دفاع ترکیبی نیاز است که همگی باید در این راه افسر جنگ نرم باشیم تا توطئه و دسیسه دشمن را برهم بزنیم.

وی ادامه داد: دشمن الان نقطه قوت ما را که همان پشتیبانی مردم از این حکومت اسلامی است هدف گرفته و می خواهد با تبلیغات منفی به دنبال کم رنگ کردن مشارکت است.

وی با اشاره به جمله ای از شهید همت بیان کرد: هر موقع مناطق جنگی را گم کردید نگاه کنید آتش دشمن کدام سمت را می کوبد همان جبهه خودی است الان هم دشمن حضور در صحنه ها و بزنگاه ها را می کوبد و باید جبهه را شناخت و در مقابل حمله دشمن هوشمندانه و با تمام قوا جنگید.
 
توحیدی خاطر نشان کرد: دشمن در چند ماه اخیر تبلیغات منفی برای مشارکت در انتخابات به پیش گرفته، حال حضور ما در انتخابات و انتخاب درست تیری به قلب دشمن و تجدید میثاق با آرمان های شهداست.
 
وی اضافه کرد: برای داشتن ایران قوی باید انتخاب درست داشته باشیم و کسی را انتخاب کنیم که دارای روحیه انقلابی ،مومن، کار آمد، دارای روحیه جهادی، شجاع و طرفدار عدالت باشد.
ارسال نظرات