سردار زارع کمالی در تمامی کشور‌های متمدن و مردم‌سالار،حضور و مشارکت در انتخابات،ارتباطی مستقیم با سرنوشت کشور و مردمان آن دارد؛به نحوی که میزان مشارکت ملت‌ها در این امر مهم، یکی از معیار‌های پیشرفت تلقی می‌شود.
کد خبر: ۹۵۸۲۶۷۹
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴

به گزارش خبرنگار برگزاری بسیج از یزد، فرمانده سپاه الغدیر در بیانیه ای از مردم خواست در انتخابات حضور پیدا کنند . متن بیانیه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
خداوند سرنوشت هیچ قومی را دگرگون نخواهد کرد تا زمانی که خود آن قوم، سرنوشتشان را تغییر دهند. سوره رعد آیه ۱۱

در تمامی کشور‌های متمدن و مردم‌سالار، حضور و مشارکت در انتخابات، ارتباطی مستقیم با سرنوشت کشور و مردمان آن دارد؛ به نحوی که میزان مشارکت ملت‌ها در این امر مهم، یکی از معیار‌های پیشرفت تلقی می‌شود.
ایران اسلامی عزیز، در طی سالیان و گذر از فراز و نشیب‌ها، با رهبری حکیمانه امامین انقلاب و به پشتوانه عظیم ملتی غیور، زمان شناس، شریف و ولایت‌مدار، جایگاهی رفیع را در بین بسیاری از کشور‌ها کسب نموده و حضور آگاهانه این ملت عظیم در نقاط حساسی همچون صحنه انتخابات، ناکامی دشمنان این مرز و بوم را در پی داشته است؛ دشمنانی که در موقعیت‌های مختلف خباثت خود را به این مردمان و به این سرزمین اثبات کردند و تلاش دارند تا حمایت و حضور عظیم مردمی را کمرنگ نشان دهند.
ان‌شاءالله امسال نیز با حضور حداکثری و عظیم این ملت شریف در پای صندوق‌های رأی، بار دیگر به جهانیان ثابت خواهد شد که مردمان این کشور عزیز، بر سر امنیت و اقتدار ملی خود با احدی مسامحه نخواهند داشت و تا پای جان، در جهت برقراری تمدن نوین اسلامی و ظهور منجی عالم بشریت، بر عهد خود باقی خواهند ماند.
سلام خدا بر امام شهیدان، سلام خدا بر شهیدان و سلام خدا بر شما ملت عظیم و آگاه ایران اسلامی

اللهم عجل لولیک الفرج

سرتیپ دوم پاسدار حسین زارع کمالی
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد

ارسال نظرات
آخرین اخبار