زنجان-کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری امروز حضور مردم و مشارکت در انتخابات حتی از انتخاب اصلح نیز مهم تر است،بیان کرد:چرا که مشارکت حداکثری باعث تقویت قدرت ملی می شود.
کد خبر: ۹۵۸۲۴۶۴
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹

مشارکت حداکثری باعث تقویت قدرت ملی می شود

مرتضی امیرنژاد در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار کرد:جهاد تبیین یکی از مباحث مهم در عرصه های سیاسی است‌.

 

وی با بیان اینکه  جهاد تبیین در منظومه فکری رهبر انقلاب(مدظله العالی)در واقع توجه به تمرکز نقطه دشمن است،تصریح کرد:امروز تمرکز دشمن بر ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه است.

 

این استاد دانشگاه با تاکید بر اینکه دشمن از طریق سیاه نمایی و لجن پراکنی و تغییر جایگاه ارزش و ضدارزش ها سعی در کاهش مشارکت در انتخابات را دارد،خاطرنشان کرد:در همین زمینه رهبر معظم انقلاب چهار مولفه امنیت،رقابت،سلامت و مشارکت را بیان کردند.

 

امیرنژاد با اشاره به اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری امروز حضور مردم و مشارکت در انتخابات حتی از انتخاب اصلح نیز مهم تر است،بیان کرد:چرا که مشارکت حداکثری باعث تقویت قدرت ملی می شود.

 

این کارشناس سیاسی بابیان اینکه امروز اگر به تحولات منطقه نیز نگاه کنیم میبینیم که گفتمان مقاومت حرف اول را می زند،ادامه داد:تمام تلاش جبهه استکبار از بین بردن گفتمان مقاومت است.

 

وی با بیان اینکه امروز کارایی گفتمان مقاومت در دنیا ثابت شده است،گفت:دشمن درصدد خدشه دار کردن امنیت کشور است درحالیکه امنیت خط قرمز ماست و ملت ایران اجازه دخالت دشمنان را نمی دهد.

 

امیرنژاد در پایان بابیان اینکه باردیگر ملت ایران با حضور حداکثری در انتخابات دشمنان را ناامید میکنند،یادآور شد:امیدواریم با حضور مردم در پای صندوق های رای مشارکت حداکثری صورت گیرد تا بار دیگر وحدت و همدلی ملت ایران به جهانیان ثابت شود.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار