جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پیش بینی اجرا بیش از ۳۱ هزار عنوان برنامه در دومین کنگره ملی شهدای این استان گفت: برگزاری باشکوه کنگره شهدا دغدغه عموم مردم این استان است.
کد خبر: ۹۵۸۲۴۴۱
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج،سرتیپ دوم پاسدار مصطفی مثنوی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: برنامه های متنوع و خاصی در دومین کنگره ملی شهدا در حال برگزاری است که بیشتر این برنامه با مشارکت مردم روند اجرایی خوبی به خود گرفته است.

وی با اشاره به اینکه بیشتر فضای استان متاثر از کنگره ملی شهدا است بیان کرد: با همکاری خوب رسانه ها و کمیته های مختلف فرصت خوبی برای اجرای هر چه بهتر برگزاری دومین کنگره فراهم شده است.

مثنوی تصریح کرد: ۳۱ کمیته و کارگروه هر ۴۵ روز یک بار با تشکیل جلسات برنامه های اجرا شده را تشریح خواهد کرد.

وی برگزاری کنگره را فرصتی برای تبلیغ آرمان های شهدا و معرفی ظرفیت های ۴۵ ساله انقلاب اسلامی دانست و گفت: بانک اطلاعاتی خوبی از ۲ هزار شهید استان تهیه شده است.

مثنوی برگزاری ۱۷ اجلاسیه شهرستانی و استانی، برگزاری جشنواره سرود، توزیع ۲ هزار جهیزه، تالیف۲۰۰ عنوان کتاب، جمع آوری ۹۵ سوژه از شهدا، برگزاری بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ یادواره شهدا، نصب ۲ هزار تندیش شهید و اجرای ۱۳ هزار عنوان برنامه برای نهضت روایتگری را از مهمترین برنامه های کمیته ها در کنگره ملی شهدا اعلام کرد.

جانشین فرماندهی سپاه فتح عملکرد کمیته ها و همراهی مدیران و دستگاه های اجرایی در ایجاد هماهنگی کنگره ملی سرداران و ۲ هزار شهید استان امیدوارکننده توصیف کرد و گفت: همه ظرفیت های مختلف در بخش هی مختلف باید برای برگزاری آبرومندانه این رویداد مهم و و فرهنگی بسیج شود.

مثنوی تصریح کرد: کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد در مهرماه سال ۱۴۰۳ با شرکت مقام های لشکری و کشوری و قشرهای مختلف مردم در یاسوج برگزار می شود.

کهگیلویه وبویراحمد دارای ۲ هزار شهید، ۵۳ هزار رزمنده ، ۱۳ هزار جانباز ، ۳۱۶ آزاده ، ۶۳ شهید جاوید اثر و پنج شهیده زن است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار