کاروان "اردوی راهیان امید، نور و پیشرفت" با حضور بیش از ۸۰ نفر از اعضای جوانان خواهر جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شد.
کد خبر: ۹۵۸۲۳۹۹
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سمیرا خواجه، سرپرست معاونت امور جوانان سیستان و بلوچستان از اعزام بیش از ۸۰ نفر از اعضاء جوانان خواهر این استان به اردوی دریایی مناطق عملیاتی خبر داد.

خواجه در آئین بدرقه اعضای جوان هلال احمر استان سیستان و بلوچستان به اردوی دریایی مناطق عملیاتی دفاع مقدس اظهار داشت: انقلاب اسلامی مدیون رشادت‌های جوانان و نوجوانانی است که در بهترین روزهای زندگی، خود را وقف دفاع از میهن ایران و پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی زیر سایه رهبری حضرت امام خمینی (ره) کردند و با جهاد دلاورانه در برابر دشمن متجاوز و هم‌پیمانان مستکبرشان ایستادگی کردند.

وی ادامه داد: اعضای جوانان خواهر شرکت‌کننده در اردوی راهیان نور ابتدا نسبت به اجرای آیین غبار روبی گلزار شهدای زاهدان و تجدید بیعت با آرمان‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس و حضرت امام خمینی (ره) بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران اقدام نموده و سپس عازم اردوی مناطق عملیاتی و جنگی دفاع مقدس شدند.

خواجه هدف از اعزام اعضای هلال احمر به این اردو را تحکیم هویت ملی و دینی و ارتقای روحیه داوطلبی بیان کرد و گفت: بستر سازی برای تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا و معرفی دانشمندان شهید برجسته کشور از دیگر اهداف برگزاری اردوی راهیان امید، نور و پیشرفت است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار