خبرهای داغ:

بازسازی 20 دستگاه اتوبوس فرسوده در تبریز

تبریز- مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه خبر داد: 20 دستگاه اتوبوس فرسوده بازسازی و وارد شبکه حمل و نقل عمومی تبریز شد.
کد خبر: ۹۵۸۲۲۴۴
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

به گزارش  خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد حسین زاده گفت: در راستای توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و پیرو مصوبه شورای محترم اسلامی شهر و حمایتهای همه جانبه شهرداری کلانشهر تبریز تعداد 20 دستگاه اتوبوس که در سالیان گذشته متوقف و بلااستفاده بوده اند با صرف بیش از 50 میلیارد ریال به قید فوریت بازسازی و وارد شبکه حمل و نقل عمومی و خطوط کم برخوردار کلانشهر تبریز شد.

وی اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی و بالا بودن قیمت خرید اتوبوس جدید و بمنظور رعایت اصل بهره وری، در کنار خرید اتوبوس های نو، یکی از سیاستهای اولویت دار شرکت واحد در حال حاضر با مدیریت هزینه و زمان توجه ویژه به نوسازی اتوبوس ها فرسوده می باشد که سعی براین است تا با برنامه ریزیها و تامین اعتبارات از محل تبصره 18 این روند ادامه یابد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه اضافه کرد: وجود کارشناسان با توان علمی و فنی بالا در حوزه معاونت فنی اتوبوسرانی تبریز، هر گونه تعمیرات اساسی و بازسازی اتوبوسها از صفر تا صد را امکانپذیر کرده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار