پشترودی گفت: یکی از راههای گسترش ترویج فرهنگی دینی و معنوی و بیان ارادت و انس با اهل بیت (ع) برگزاری مناسبت ها و جشن ها و برپایی ایستگاه صلواتی همراه با تولیدات مذهبی و فرهنگی است.
کد خبر: ۹۵۸۲۰۵۱
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بمپور، ایستگاه صلواتی به مناسبت ولادت با سعادت مولاصاحب الزمان حضرت مهدی(عج) توسط پایگاه آل محمد(ص) حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه الزهرا(س) در شهرستان بمپور برگزار شد.

نرگس پشترودی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آل محمد(ص) ضمن گرامیداشت این ایام خجسته، و پاسداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)در این ارتباط گفت: ماه شعبان، ماه نزول رحمت الهی و ماه اجابت دعاست و ایزد منان با حکمت بی منتهای خود، میلاد فرخنده آقا و مولایمان حضرت مهدی (عج) را در این ماه عزیز قرار داده تا محبت خود را در این ماه بر عرشیان و فرشیان تمام نماید.

پشترودی در ادامه به بیان کرامات حضرت مهدی(عج) پرداخت و گفت: ما شیعیان اگر دوستدار آن حضرت هستیم باید صفات و خصوصیات اخلاقی ایشان را نیز در زندگی خود سرلوح قرار بدهیم.

نرگس پشترودی نقش برنامه های فرهنگی و مذهبی را در این مناسبت ها بسیار تاثیر گذار دانست و افزود: یکی از راههای گسترش ترویج فرهنگی دینی و معنوی و بیان ارادت و انس با اهل بیت (ع) برگزاری مناسبت ها و جشن ها و برپایی ایستگاه صلواتی همراه با تولیدات مذهبی و فرهنگی است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ایستگاه صلواتی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) و پاسداشت هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) با همکاری محبان اهل بیت (ع) با توزیع شربت، شیرینی همراه با استقبال پرشور محبان و عاشقان اهل بیت (ع) برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار