مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان یلام با سرپرست اداره کل پشتیبانی امور دام استان ایلام دیدار کرد.
کد خبر: ۹۵۸۱۶۴۱
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱



به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین ع ایلام با مهندس محمدی سرپرست اداره کل پشتیبانی امور دام استان و مسئول و اعضاء پایگاه مقاومت این اداره کل دیدار و در جمع کارکنان و بسیجیان پایگاه مقاومت به ایراد سخن پرداخت.

حجت‌الاسلام علی محمدی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه  ایلام گفت: هدف دشمن در جنگ ترکیبی، متزلزل کردن ایمان و اعتقادات ملت و در مرحله بعدی جداسازی مردم از نظام است.
وی ضمن اشاره به اینکه در برهه حساس کنونی ضرورت جهاد تبیین بیش از پیش احساس می‌شود، ادامه داد: کارکنان و بسیجیان در این زمینه باید به صورت جدی تلاش کنند و از همه ظرفیت‌های رسانه‌ای حداکثر بهره را ببرند.
وی با اشاره به جایگاه مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: مردم‌سالاری دینی به‌عنوان یکی از شاخصه‌های مهم نظام جمهوری اسلامی است.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ایلام با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی نقطه مقابل تمدن غربی است و دشمن هویت این نظام را نشانه گرفته است، گفت: مقابله و دشمنی جبهه استکبار با انقلاب اسلامی ایران طبیعی است، چون دشمن می‌خواهد بر جهان سلطه داشته باشد.
در پایان این دیدار مهندس محمدی سرپرست اداره کل پشتیبانی امور دام استان، ضمن خوش آمد گویی خیرمقدم به ایشان شمه‌ای از عملکرد و فعالیت‌های این اداره کل را بیان کردند.
نماز ظهر و عصر به امامت حجت‌الاسلام علی محمدی و پرسنل و کارکنان اداره کل پشتیبانی امور دام استان در نمازخانه این اداره کل برگزار گردید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار