به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی نشست روشنگری و بصیرت افزایی در ستاد دانشگاه علوم پزشکی ایلام با حضور مسئولین وبا سخنرانی ریی دفتذ نماینده ولی فقیه در سپاه استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۶۱۵۰
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، نشست روشنگری و بصیرت افزایی صبح امروز در سالن همایش های ستاد دانشگاه علوم پزشکی ایلام از سوی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان و با حضور و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی، رئیس دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان برگزار شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین اشرف علی محمدی در این نشست به تبیین دستاوردهای ۴۵ ساله انقلاب و مقایسه آن با گذشته پرداخت و ضمن تبریک ایام الله دهه فجر تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره به دنبال استقلال و عزت ملت ایران بوده و این مهم با ۴۵ سال تلاش های مجاهدانه افراد و گروه های متعهد و میهن دوست بسیاری در کشور حاصل شده است. 

وی مشارکت حداکثری در انتخابات را عامل ثبات و امنیت کشور دانست و خاطرنشان کرد: این مشارکت موجب وحدت ملی می شود، امنیت را به دنبال دارد و پیشرفت ایران اسلامی را به ارمغان خواهد آورد. 

رئیس دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان با اشاره به بالا بودن سطح ایمان دینی در میان آحاد جامعه ایرانی گفت: حضور پررنگ و باشکوه ملت ایران در مراسم هایی همچون تشییع پیکر پاک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مناسک دینی همچون اعتکاف سال جاری از شواهد محسوس این واقعیت اجتماعی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار