وحید آرایی: با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزیر محترم، جشنواره علمی شهید چمران به مثابه سایر جشنواره های علمی، جای خود را در نظام آموزش عالی کشور پیدا کرده که مشارکت بالای اساتید و نیز کیفیت آثار علمی ارسالی حاکی از جایگاه نهادینه شده این جشنواره است.
کد خبر: ۹۵۸۱۶۲۹
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
 
 

 

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، وحید آرایی معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور و دبیر دومین جشنواره علمی شهید چمران در اختتامیه این جشنواره در دانشگاه تهران گفت: جشنواره علمی شهید چمران با رویکرد مسأله یابی و حل مسأله در زیست بوم ملی، استانی و محلی در راستای تحقق اسناد بالادستی علم و فناوری برگزار شده است‌.

دبیر دومین جشنواره علمی شهید چمران عنوان کرد: یکی از سخنرانان اصلی این مراسم، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بود که اعلام کرد علاوه بر تقبل بخشی از هزینه جوایز اعطایی، به نفرات برتر ملی این جشنواره که تعداد ۱۴ نفر می باشند، یک پایه تشویقی اعمال و اختصاص می یابد.

 آرایی گفت: تعداد ۱۴ نفر برتر در هشت محور جشنواره برگزیده شدند به این ترتیب که در سه محور "کتاب"، "مقاله" و "طرح پژوهشی، فناورانه، کسب و کار نوآور و دانش بنیان" به تفکیک گروه های علوم انسانی و هنر،  علوم پایه و کشاورزی و علوم فنی و مهندسی و در پنج محور "بسته سیاستی"، "کرسی نظریه پردازی، نقد و مناظره"، "جهادگران تبیین"، "راهيان علم، پیشرفت و فناوری"، "راهنمایی، مشاوره، نظارت و راهبری" بدون تفکیک گروه، از هر محور یک نفر برتر انتخاب شده‌اند.

معاون علمی و پژوهشی سازمان بسیج اساتید کشور در پایان تأکید کرد: با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزیر محترم، جشنواره علمی شهید چمران به مثابه سایر جشنواره های علمی، جای خود را در نظام آموزش عالی کشور پیدا کرده که مشارکت بالای اساتید و نیز کیفیت آثار علمی ارسالی حاکی از جایگاه نهادینه شده این جشنواره است.

Image removed.Image removed.Image removed.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار