امام جمعه موقت یزد گفت: عبارت «رای نمی‌دهیم» همان گفته دشمن است و مردم باید برای شکست این هدف، پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شوند.
کد خبر: ۹۵۸۱۴۸۷
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حجت الاسلام و المسلمین سید ناصر محمدی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد افزود: همه مردم با هر نوع سلیقه و فکر در انتخابات به صورت پرشور شرکت کنند.

وی ادامه داد: گزینش افراد صالح از میان نامزد‌های مختلف موضوع دیگری است که باید با دقت در انتخابات مدنظر قرار دهند و مردم بعد از انتخاب نماینده هم باید روحیه مطالبه گری را برای حل مشکلات خود به جد از نماینده پیگیری کنند.

امام جمعه موقت یزد گفت: عبارت «رای نمی‌دهیم» همان گفته دشمن است و مردم باید برای شکست این هدف، پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شوند، قهر با صندوق رای مشکلی را حل نمی‌کند و بر این اساس مجلس ضعیفی تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: دشمن تلاش دارد تا انتخابات در جمهوری اسلامی ایران کمرنگ برگزار شود و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نیست، بنابراین نباید همگام با دشمن حرکت کرد.

محمدی با اشاره به موفقیت‌های کشور در حوزه‌های مختلف به خصوص نظامی و گفت: در حوزه نظامی موفقیت‌های زیادی نصیب کشور شده و باید در حوزه اقتصادی هم تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی بیان کرد: باید فرهنگ مهدوی و شناخت فضایل و مناقب امام زمان (عج) برای مردم و جوانان بیش از گذشته ترویج و جشن‌ها باشکوه برگزار شود.

امام جمعه موقت یزد با بیان اینکه دعا عهد اشاره به محکم و تازه کردن عهد و پیمان ما با صاحب عصر است، گفت: نباید از عهد و پیمان خود با این بزرگوار فاصله بگیریم و باید ارتباط خود را با امام زمان (عج) مستحکم کنیم و اجازه ندهیم این پیمان سست شود.

وی با اشاره به ۱۰ اسفندماه سالروز آغاز حمله موشکی عراق به ایران گفت: ایران در آن روز هیچ موشکی نداشت و دیگران هم از تحویل موشک به ما دریغ می‌کردند، اما امروز به جایی رسیده ایم که موشک‌های قاره پیما و نقطه زن در اختیار داریم و حتی گردن کلفت‌های دنیا هم جرات ندارند در برابر ما قدعلم کنند.

وی ایران قوی را نتیجه تلاش جوانان توصیف کرد و خاطرنشان ساخت: ما باید در سه محور نظامی، علم و دانش و همچنین اقتصاد پیشرفت کنیم؛ امروز در کشور فراوانی نعمت است، اما مشکل گرانی را داریم که باید این مشکل هم حل شود.

خطیب جمعه یزد با اشاره به در پیش بودن عید بزرگ نیمه شعبان و میلاد خجسته امام زمان (عج) بر بزرگداشت این عید بزرگ و آذین بندی خانه‌ها و خیابان‌ها و کوچه‌ها تاکید کرد.

محمدی نامگذاری نیمه شعبان به عنوان روز جهانی مستضعفین را چراغ امیدی برای همه مستضعفین جهان دانست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار