فرمانده سپاه امام صادق (ع):

رسالت همسران پاسداران یک رسالت زینبی است

فرمانده سپاه امام صادق (ع)گفت:رسالت همسران پاسداران یک رسالت زینبی است و آن ها در اَجر معنوی رزمندگان اسلام و پاسداران انقلاب اسلامی شریک هستند.
کد خبر: ۹۵۸۱۳۶۳
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷

رسالت همسران پاسداران یک رسالت زینبی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی ،سردار سرتیپ رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در مراسم اردوی خانوادگی کارکنان سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی که در جوار امامزاده سلطان پیر هاشم این شهرستان برگزار شد،اظهار داشت: بدون شک ایثار و نقش تاثیرگذار همسران و مادران در تربیت شخصیت انقلابی فرزندان و حمایت های معنوی همسران در موفقیت های پاسداران سپاه امام رضا (ع) غیرقابل چشم پوشی است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با تاکید بر اهمیت وقت گذاری پاسداران برای رسیدگی به امور خانواده و فرزندان و کمک به همسرانشان در امور خانه، گفت: نهاد سپاه محدود به کارمندان و پایوران آن نیست و مجموعه خانواده های پاسداران به عنوان عضوی از خانواده بزرگ نهاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نظر گرفته می شود.

وی با بیان اینکه رسالت همسران پاسداران یک رسالت زینبی است و آن ها در اَجر معنوی رزمندگان اسلام و پاسداران انقلاب اسلامی شریک هستند، تاکید کرد: امروز نیز همسران پاسداران با مدیریت امور خانه و خانواده و حمایت بی دریغ از پاسداران نقش اصلی را در تحکیم بنیان خانواده و تربیت فرزندان ایفا می‌کنند.

رزمجو با بیان اینکه خانواده های پاسداران مظهر و الگوی ایمان و تقوا در جامعه هستند، گفت: مدیریت فرهنگی و تربیتی خانواده بر عهده همسران است و در دنیای امروز آشنایی همسران و مادران با نحوه پاسخ به شبهه ها، تاثیر رسانه ها بر نوجوانان و مدیریت دسترسی فرزندان به ابزارهای نوین اجتماعی که مبتی بر فناوری‌ست، بسیار ضروری است.

وی با بیان اینکه تربیت در خانواده پاسدار بر اساس فرهنگ حسینی و عاشورایی و مطالبه اصلی سپاه از خانواده های پاسداران ترویج سَبکِ زندگی اسلامی و ساده زیستی در جامعه است، گفت: حفظ هویت پاسداری بدون حمایت خانواده برای یک پاسدار ممکن نیست و خانواده پاسدار یک هویت اجتماعی ارزشمند در جامعه اسلامی است که به برکت انقلاب اسلامی نصیب ما شده و باید قدر آن را بدانیم.

شایان ذکر است در پایان این مراسم با حضور سردار رزمجو، سرهنگ غضنفری معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع)، سرهنگ زارعی تبار فرمانده سپاه امام رضا (ع) و حجت الاسلام مرهونی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) از همسران و فرزندان پاسداران سپاه امام رضا (ع) تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار