حجت السلام والمسلمین نورپور امام جمعه کمالشهر خطبه‌ای مبنی بر انتخابات، اعیاد ماه شعبان و ولایتمداری بیان کرد.
کد خبر: ۹۵۸۱۳۴۲
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، متن خطبه حجت السلام والمسلمین نورپور امام جمعه کمالشهر، مبنی بر انتخابات، اعیاد ماه شعبان و ولایتمداری، به شرح زیر است:

برابر روایت نورانی از امام صادق علیه السلام، منتظران واقعی امام زمان (عج)، اهل تقوا و ورع هستند.
سالروز ولادت با سعادت بزرگ مصلح و منجی عالم بشریت مهدی موعود (عج) و روز جهانی مستضعفان و نیز ضمن تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)، از زحمات ارزشمند جهادی و شبانه روزی سربازان گمنام حضرت، ولی عصر (عج) تقدیر و تشکر می‌شود.
عزیزان وزارت اطلاعات این انسان‌های مومن، مخلص و مجاهد پاسداران امنیت و آرامش مردم و جامعه هستند.
مردم شریف هم باتمام وجود قدردان زحمات و خدمات فرزندان خود است.
هشتم اسفند؛ روز امور تربیتی و تربیت اسلامی ضمن تشکر از زحمات مربیان و علمداران تعلیم و تربیت؛ در کنار تعلیم و آموزش درست و متقن، نباید از مسئله مقدس تربیت اسلامی غفلت ورزید.
اولیا، مدیران، معلمان و همه و همه باید به مسئله تربیت اسلامی اهتمام بیشتر قائل بشوند و بدانیم علم و دانش بدون تربیت و اخلاق ظلمت و جهالت بار می‌آورد.
از اقدام بجا و شایسته صدا و سیما به خاطر تهیه و پخش برنامه فاخر و بسیار ارزشمند حسینیه معلی تقدیر و تشکر می‌کنم.
تهیه و پخش این برنامه فاخر در این روز‌های مبارک بسیار آموزنده و تحسین برانگیزاست.
واقعا برنامه‌ای است، قابل استفاده و در شأن نظام اسلامی.
مردم انتظار دارند و به جد از مسئولین صدا و سیما می‌خواهند این نوع برنامه‌ها تعطیل نشود.
اولا، همانطوری که مقام معظم رهبری چند روز قبل بیان کردند، حمایت از مردم و مقاومت غزه مهمترین وظیفه قرآنی و حکم صریح دین اسلام است و جوانان غزه با ایستادگی و مقاومت خود در برابر شمر‌ها و حرمله‌های زمانه؛ غده چرکین سرطانی دارند به دستورات قرآن عمل می‌کنند و ان‌شاءالله پیروزند.
ثانیا، صحنه خونین غزه، کشته شدن ۳۰ هزار نفر بی‌گناه و زخمی شدن بیش از ۷۰ هزار مسلمان که اغلب کودک و زن بودند، مظهر رسوایی کشور‌های غربی و آمریکای مستکبر و نمایشگاه ذلت و زبونی کشور‌های عربی وبه اصطلاح اسلامی است! به راستی در برابر این کودکان پرپر شده غزه دولت‌های اسلامی چه جوابی دارند؟!
چرا کشور‌های اسلامی به دستور قرآن عمل نمی‌کنند و چرا با دشمنان خدا و مسلمانان ارتباط خود را قطع نمی‌کنند؟ چرا هیچ اقدام قاطع و موثری انجام نمی‌دهند؟
به راستی چرا امروز علما و مردم مسلمان کشور‌های اسلامی حاکمان نالایق و بزدل خود رامحاکمع نمی‌کنند؟
فردا تاریخ شما را محاکمه خواهند کرد، شما مسلمانان که روزگاری فاتحان خیبر بودید، چرا امروز در برابر مشتی یهود و صهیونیست آدمکش چنین خوار و زبون شده‌اید؟ چرا؟!
همچنین کشور‌های غربی و سازمان‌ها و نهاد‌های بین‌المللی و مدعی دفاع ازحقوق بشر کجایند چرا سکوت کرده اند؟
پارسال آن همه هیاهو و قشقرق به پا شد، چرا در برابر این همه کشتار زنان و اطفال غزه لال شده‌اید؟ و چرا در برابر نسل کشی در غزه چیزی نمی‌گویید؟ و چرا در برابر قلدری شیطان بزرگ اقدامی انجام نمی‌دهید؟
همه شماشریک خون‌های به ناحق ریخته در غزه هستید و روزی باید تاوان پس بدهید.
طبق منویات مقام معظم رهبری، انتخابات مظهر جمهوریت، رکن اصلی نظام و راه اصلاح کشور است و شرکت در آن از تکالیف مهم الهی ما است و همه ما به کوری چشم دشمن در ۱۱ اسفند پای صندوق‌های رای حاضر خواهیم شد.
مردم بدانید هر رای شما، رای به امنیت، استقلال، عمران و آبادانی و پیشرفت کشور است و دست رد به دشمنان قسم خورده است و هر رای شما تیری است؛ بر قلب چرکین دشمنان قسم خورده.
ضمن تاکید بر شناخت و انتخاب نماینده اصلح، کاندیدا‌ها از تخریب همدیگر، توهین و بداخلاقی و سیاه نمایی و دادن وعده‌های غیر قابل تحقق اجتناب کنند.
خطیب نماز جمعه در پایان یادآور شد کمالشهر با مردمان مومن و متدین و انقلابی دارای مسائل و مشکلاتی است که انشاالله با دست مبارک مسئولین محترم به ویژه شخص استاندار جهادی و بسیجی استان برطرف شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار