خبرهای داغ:

انتخاب اعضای هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایی طراحان و ناظران حقوقی آذربایجان شرقی

تبریز- اعضای هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایی طراحان و ناظران حقوقی آذربایجان شرقی در جلسه مجمع عمومی این انجمن معرفی شدند.
کد خبر: ۹۵۸۰۹۵۴
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رئیس انجمن صنفی کارفرمایی طراحان و ناظران حقوقی استان در مجمع عمومی این انجمن به نمایندگی از سوی اعضای هیات مدیره، شرح مختصری از عملکرد انجمن را طی سه سال گذشته برای حاضران جلسه بیان کرد.

هادی آهنگرپروین، هم‌چنین به اهمیت وجود انجمن‌های صنفی در اداره و نظارت بر عملکرد صحیح سازمان نظام مهندسی تاکید کرد و خواستار حضور حداکثری مدیران و اعضای شرکت‌های طراح و ناظر حقوقی در تمامی صحنه‌های مرتبط با خدمات مهندسی ازجمله مجمع سالانه و انتخابات پیش روی سازمان شد.

علی ایزدی، خزانه دار انجمن نیز در ادامه گزارش عملکردمالی انجمن را ارائه داد. 

در ادامه افزایش تعداد اعضای هیات مدیره انجمن از پنج نفر به هفت نفر، پس از طی تشریفات قانونی توسط نماینده اداره کار و رای گیری درخصوص حق عضویت سالانه با اکثریت آرا مصوب شد.

در ادامه این جلسه که با موضوع انتخاب هیات مدیره و بازرسان به مدت سه سال طبق اساسنامه انجمن برگزار شد، از طریق رای گیری زیر نظر کامیار علینژاد، رئیس مجمع و نماینده‌ای از اداره کار، اعضای زیر به ترتیب به عنوان هیات مدیره و بازرس به مدت سه سال انتخاب شدند.

- مهندس علی عبدلی نژاد باغمیشه
- مهندس سعید شجاعی
- مهندس شهرام محمدیان
- مهندس علی ایزدی
- مهندس مصطفی بیگی
- مهندس مهران محمدیان
- مهندس بهنام آزاد گویان
- مهندس حبیب سینا فر(علی البدل اول)
- مهندس فرشید عباسی شکوهی(علی البدل دوم)
بازرسان:
حسین انوری
سیامک ابراهیم زاده

ارسال نظرات
آخرین اخبار