مجموعه سپاه الغدیر، گرو‌های بسیج و جهادی استان یزد یکی از مجموعه‌هایی است که جهادی، انقلابی و مومنانه در تمام امور استان و نه صرفا در بخش مسکن پای کار است و به برکت تلاش‌های این مجموعه در زمینه‌های مختلف اتفاقات خوبی در حال رقم خوردن است.
کد خبر: ۹۵۸۰۸۸۰
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ مهران فاطمی در حاشیه مراسم افتتاح پروژه ۲۰۰ واحدی مسکن محرومان توسط سپاه الغدیر روستای شحنه عنوان کرد: مجموعه سپاه الغدیر، گرو‌های بسیج و جهادی استان یزد یکی از مجموعه‌هایی است که جهادی، انقلابی و مومنانه در تمام امور استان و نه صرفا در بخش مسکن پای کار است و به برکت تلاش‌های این مجموعه در زمینه‌های مختلف اتفاقات خوبی در حال رقم خوردن است.

وی افزود: مجموعه ۲۰۰ واحدی مسکن محرومین الحمدالله با همت مجموعه سپاه پاسداران و بسیج با بالاترین کیفیت در کوتاه‌ترین زمان به صورت ویلایی‌سازی و براساس برنامه زمان‌بندی ۱۸ ماهه ساخته خواهد شد و به صاحبان آن تحویل داده خواهد شد.

استاندار یزد با بیان اینکه ساخت ۲ هزار واحد مسکن محرومین در دستور کار استان است، گفت: در اقصی نقاط استان ساخت مسکن محرومین در دستور کار استان است و یک برنامه جامع برای تمامی دهک‌های استان داریم تا همه بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: برای مجموعه بهزیستی و معلولان نیز برنامه بسیار مفصلی دیده شده و اقدامات خوبی در دست انجام است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار