فرزند شهید میرحسینی گفت: امرو وظیفه ما است که شهدا را به نسل جدید معرفی کنیم.
کد خبر: ۹۵۸۰۶۹۰
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰

مصطفی میرحسینی فرزند شهید حاج‌قاسم میرحسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در چابهار اظهار کرد: برای ما حائز اهمیت است که شهدای خود را بشناسیم و مؤلفه‌های شهدای خود را تفهم کنیم و بتوانیم آنها را در زندگی خود جاری و ساری سازیم به‌خصوص شهدایی که در شجاعت اخلاص محوری، خداترسی، خدادوستی، احکام محوری شاخص بودند.

وی با بیان اینکه شهدا دستگیر ما در سختی‌ها هستند تصریح کرد: الحق والانصاف این‌ها نسخه‌های درمانی بیماری‌های امروزی ما هستند که می‌توانیم در درمان بیماری‌های دنیای امروز استفاده کنیم و گذر کنیم از بیماری‌های دنیاخواهی و نفسانیت، غیبت و دیگر مباحث که دامنگیر ما شده است.

 میرحسینی  با اشاره به اینکه شهدا عزیز و گران‌قدر  معامله‌ای عظیم با خود داشتند و در وصیت‌نامه خود قید کردند که جان ناقابل خود را دادند و خدا را به دست آوردند اظهار کرد: به نظر همه کسانی که اهل تحلیل هستند بزرگ‌ترین اقتصاددانان دنیا شهدا بودند که جان ناقابل خود را دادند و خدا را به دست آوردند.

وی افزود: ما در مقابل کار حسینی که شهدا انجام دادند رسالتی بر عهده داریم باید بتوانیم مؤلفه‌ها اساساً مؤلفه‌های انقلاب اسلامی را معرفی کنیم و به مردم و نسل جدیدی که در زمان شهدا در دفاع مقدس حضور پیدا کردند بشناسانیم.

میرحسینی ادامه داد: درزمان جنگ جبهه دانشگاه شد و امروز که در حال زندگی هستیم دانشگاه‌ها تبدیل به جبهه شدند باید بتوانیم برنامه‌ریزی، تولید محتوا و حرکت کنیم که در ابعاد مختلف هم نسل جدید و هم‌نسلی که تازه در حال تولد است .

وی اظهار کرد: در این انقلاب مؤلفه‌هایی که مؤلفه‌های قدرت انقلاب اسلامی بوده با استفاده از این ظرفیت‌هایی که ثمره خون شهدا بود و امروز انقلاب اسلامی در دنیای اسلام و در دنیای بین‌الملل ثمره خون شهدا است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار