انتخابات حداکثری؛

برگزاری جلسه قرارگاه شهید مرحمت بالازاده در شهرکرد

قرارگاه شهید مرحمت بالازاده با موضوع بسته انتخاباتی «راه و همراه»در بسیج دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری تشکیل شد.
کد خبر: ۹۵۸۰۵۴۳
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹

برگزاری جلسه قرارگاه شهید مرحمت بالازاده در شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ کرم نظری مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) با اعلام این خبر گفت: قرارگاه شهید مرحمت بالازاده با حضور مسئولین و کارشناسان فرهنگی و هنری، فضای مجازی، سیاسی، رسانه و روابط عمومی با موضوع دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه پیرامون بسته انتخاباتی «راه و همراه» شامل ۷ برنامه مهم و اثربخش هم اندیشی شد.

نظری خاطرنشان کرد: هدف از این قرارگاه، ایجاد هماهنگی و همکاری لازم در سطح نواحی مقاومت بسیج، حوزه ها و واحدهای بسیج دانش آموزی جهت بستر سازی حضور و مشارکت حداکثری دانش آموزان در انتخابات یازدهم اسفندماه مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری می باشد .

مسئول بسیج دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری افزود: به بهترین اثر و تولیدات فرهنگی در قالب ۷ برنامه رویداد «راه و همراه» که برای حوزه های بسیج دانش آموزی ابلاغ شده است، جوایز نفیسی اهداء خواهد شد .

مرحمت بالازاده؛ شهید ۱۱ ساله‌ای است، که حکم جهادش را از دستان مقام معظم رهبری گرفت

شهید شاخص دانش‌آموز، مرحمت بالازاده در هفدهم خردادماه 1349، در روستای «چای گرمی» یکی از روستاهای شهرستان گرمی از توابع انگوت در دامان سر سبز مغان و در یک خانواده متدین و محروم، دیده به جهان گشود, پدرش حضرتقلی و مادرش ختائی عظیمی نام داشت.

بخشی از وصیت‌نامه شهید بالازاده:

از مرحمت بالازاده، وصیت نامه‌ای بر جای مانده است که متن کامل آن را در زیر می‌خوانید, وصیت نامه‌ای که نشان می‌دهد روحش نمی‌توانست در کالبد 13 ساله‌اش آرام بگیرد:

به نام خداوند بخشنده مهربان

از اینجا وصیت نامه‌ام را شروع می‌کنم. با سلام بیکران به پیشگاه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و با سلام بیکران به رهبر مستضعفان، ابراهیم زمان، خمینی بت شکن و با سلام بی‌کران به مردم ایثارگر و شهید پرور ایران، که همچون امام حسین (ع) و لیلا، پسرشان را به دین اسلام قربانی می‌دهند.

آری‌ای ملت غیور شهید پرور ایران! درود بر شما! درود برشما که همیشه در مقابل کفر ایستاده‌اید و می‌ایستید تا آخرین قطره خونتان.

درود برشما‌ای ملت ایران!‌ای مشعل داران امام حسین! تا آخرین قطره خونتان از این انقلاب و از رهبر این انقلاب خوب محافظت کنید تا که این انقلاب اسلامی را به نحو احسن به منجی عالم بشریت تحویل بدهید.

....

وعده من وشما برای ادامه راه شهیدانی همچون مرحمت بالازاد؛  11 اسفندماه پای صندوق های رأی انتخابات مجلس شورای اسلامی ومجلس خبرگان رهبری

ارسال نظرات
آخرین اخبار