خبرهای داغ:
سردار قریشی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه سرآمدان فناوری و صنعت عنوان کرد:
کد خبر: ۹۵۸۰۳۱۷
|
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ سردار سید قاسم قریشی جانشین سازمان بسیج مستضعفین، در مراسم افتتاحیه سومین نمایشگاه سرآمدان صنعت که به همت سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاریست عنوان کرد: امروز جایگاه جهادگران صنعت کم‌تر از رزمندگان سال‌های دفاع مقدس نیست.


وی افزود: حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی اعتقادشان بر استفاده از ظرفیت‌های مردمی و توان داخلی کشور است تا جایی که نه تنها در زمینه خنثی‌سازی توطئه‌های داخلی و خارجی دشمنان موفق بودیم بلکه در تامین زیرساخت‌ها نیز توانستیم گام‌های مهمی را برداریم.


سردار قریشی رشد و توسعه علمی را علت اصلی دشمنی غرب با ایران قلمداد کرد و یادآور شد: آقای جرج فریدمن مسئول مرکز راهبردی آمریکا که در آمریکا نقش بسزایی در هدایت سیاست‌های راهبردی آمریکا دارد می‌گوید مشکل ما با ایران بر سر فعالیت‌های هسته‌ای این کشور نیست بلکه بر سر آن است که این کشور نشان داده است نه‌فقط بدون حمایت آمریکا، بلکه در حال درگیری با آمریکا نیز می‌تواند بزرگ‌ترین قدرت تکنولوژی منطقه باشد این پدیده ایران را به یک الگو برای کشورهای اسلامی در منطقه تبدیل کرده‌ است.


وی گفت: با لطف خداوند متعال و هدایت رهبر معظم انقلاب و تلاش صورت‌گرفته عزیزان عرصه علم و فناوری، امروز ایران جزء سیزده کشور دارنده چرخه کامل هسته‌ای است که توانایی فناوری غنی‌سازی اورانیوم را دارد.


جانشین رئیس سازمان بسیج تاکید کرد: ما در شرایطی که در دوران دفاع مقدس در عملیات فتح‌المبین امکان تهیه کمترین اقلام نظامی را نداشتیم، امروز به‌جایی رسیده‌ایم که می‌توانیم بزرگ‌ترین و پیچیده‌ترین فناوری‌های نظامی را خودمان بسازیم و تولید کنیم.


وی با اشاره به اهدافی که مقام مقام معظم رهبری مدظله العالی در بیانیه گام دوم برای صنعتگران مشخص کرده‌اند آنان را به تحقق آن اهداف فراخواند که یکی از آن اهداف اشاعه و گسترش تفکر بسیجی است.


وی افزود: آنچه تاکنون مانع حمله و هجوم نظامی دشمنان به کشور شده است عزم و اراده‌ای است که در رهبری عزیزمان دیده می‌شود و برنامه جامعی که برای دفاع همه‌جانبه از کشور وجود دارد.


قریشی در پایان ابراز امیدواری کرد که با تلاش صنعتگران و خصوصا بسیجیان فعال در عرصه مهندسی و صنعت وابستگی‌ها روز به روز کاسته شده و به افتخار و سربلندی کشور افزوده گردد.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار