سرپرست جمعیت هلال‌احمر ایلام ضمن بیان اینکه چهار دوره تخصصی با حضور ۱۰۰ نفر از امدادگران و نجاتگران ایلام، مهران و سرابله در یک ماه گذشته، برگزار شده است، گفت: هدف از برگزاری این دوره افزایش سطح اطلاعات امدادگران در مواجه با سوانح و حوادث احتمالی است.
کد خبر: ۹۵۸۰۲۵۶
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حمزه محمدی مقدم گفت: چهار دوره تخصص جستجو و نجات در حوادث جاده‌ای، پیش بیمارستانی و دو دوره مخابرات و ارتباطات رادیویی با حضور ۱۰۰ نفر از امدادگران و نجاتگران شهرستان‌های ایلام، مهران و سر ابله برگزار شد.

 

سرپرست جمعیت هلال‌احمر ایلام با اشاره به به‌روزرسانی آموزش‌ها به‌منظور عملکرد مناسب و به‌موقع در حوادث افزود: هدف از برگزاری این دوره آموزشی افزایش سطح اطلاعات امدادگران و آشنایی با پاسخگویی در مواجه با سوانح و حوادث احتمالی است.

 

 وی خاطرنشان کرد: فراگیران در این دوره با مفاهیم همچون تثبیت مصدوم، اقدامات اولیه پیش بیمارستانی، رهاسازی مصدوم، احیاء قلبی ریوی CPR و کار با وسایل ارتباطی آشنا شدند.

 

این مقام مسئول عنوان کرد: این دوره‌ها با همکاری معاونت آموزش و پژوهش و نظارت معاونت امداد و نجات تا آخرین روزهای سال ادامه دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار