خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در یادواره ۳۹ شهید روستای بلیان گفت: رشادت ها، شجاعت ها، اخلاص، توکل و تدبر در یادواره‌های شهدا موج می‌زند.
کد خبر: ۹۵۸۰۱۶۵
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در یادواره 39شهید روستای بلیان که به شهیدآباد شهرستان کازرون معروف است اظهار داشت: رشادت ها، شجاعت ها، اخلاص، توکل و تدبر در یادواره های شهدا موج می زند.

وی ادامه داد: محفل شهدا میزبان خود شهدا هستند و همه کسانی که در مراسم های شهدا شرکت می کنند دعوت شده خود شهدا هستند و شهدا میزبانی می کنند.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون ضمن تشکر از برپا کنندگان یادواره های شهدا و خصوصا یادواره 39 شهید روستای بلیان، یادآور شد: شهدا راه و مرام امام حسین(ع) را ادامه می دهند و مردم با تقدیم شهدا منتظر رسیدن انقلاب به صاحب اصلی آن هستند.

وی تصریح کرد: به برکت یاد و نام شهدا ایران سربلند است به برکت رزمندگانش و خون شهدایش است و افتخار آفرینی اش به ایثارگرانی است که در میدان های مختلف جان دادند و اجازه ندادن به آرمان های انقلاب خدشه ای وارد شود.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: امروز تمامی دشمنان اسلام با جنگ تمام عیار در همه زمینه ها، نظامی مقدس جمهوری اسلامی ایران را نشانه گرفته اند چون می دانند این انقلاب اسلامی یک نظام استکبار ستیز در مقابله خواسته های جهان خواران است.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام داوود هاشم‌پور با گرامی داشت یادو خاطره شهدا آرمان‌های والا و الهی شهدا را ضامن حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: وفاداری به این آرمان‌ها، نکته‌ی مهمی است که می‌تواند هویت اسلامی و ملی این سرزمین را حفظ کرده و زمینه‌ی ساختن نسلی بصیر، حقیقت جو و کمال گرا را فراهم سازد.

وی اظهار کرد: راه و رسم ایثار و شهادت برگرفته از منبع غنی و درس‌های انسان ساز حماسه‌ی کربلاست و تاسی از این شیوه عزت، بزرگی و روحیه‌ی آزادگی را در هر جامعه ایی حفظ می‌کند.

حجت الاسلام هاشم پور همچنین دفاع از آرمان‌های والا و الهی شهدا را ضامن حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: تداوم این روند، زمینه ساز ظهور یگانه منجی عالم بشریت در بستر رهایی بشر امروز از قید و بند استعمار و استکبار تلقی می‌شود.

در این مراسم حاضرین با اجرای گروه سرود پایگاه مقاومت انصار الحسین(ع) بلیان، حضورآزادگان اردگاه تکرت 11 از سراسر کشور، مداحی مداح اهل بیت(ع) برادر داوود خوش کردار و تشییع نمادین شهید همراه بودنند و در انتها از شاعر فرهیخته شهرستان برادر محمد کاظم دهقانیان فر شاعر انقلابی کازرون تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها