در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد گردهمایی رزمندگان و گرامیداشت شهدای گردان مالک اشتر با حضور قشرهای مختلف مردم، مسئولان، خانواده های معظم شهدا و یادگاران دوران دفاع مقدس صبح امروز در حسینیه ثارالله یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۰۱۵۰
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، جانشین فرمانده سپاه فتح استان با اشاره به اینکه این گردهمایی بستری برای برگزاری کنگره شهداست گفت: کنگره ۲ هزار شهید استان در سال آینده برگزار و تا برگزاری این یادواره برنامه های متعددی اجرا می شود. 

سردار مصطفی مثنوی افزود:با تلاش شبانه روزی گردان مالک اشتر احیا و رزمنده‌ها شناسایی و دور هم جمع شدند.

وی اضافه کرد: امروز فرصتی است برای بیان سلحشوری‌های گردان پرافتخار مالک اشتر که یک گردان کاملا مردمی و تنها گردان مردمی استان بود.
دبیر اجرایی گردان مالک اشتر گفت: ۳۰۰ نفر از رزمندگان و خانواده‌های شهدای گردان مالک اشتر در یاسوج دور هم جمع شدند.
 آقای جوکار افزود: ۳۵ نفر از رزمندگان گردان مالک اشتر در جبهه‌های جنگ به درجه رفیع شهادت و ۱۵۰ نفر نیز به درجه جانبازی نائل آمدند.
گفتنی است در پایان این گردهمایی از رزمندگان گردان مالک اشتر تجلیل شد.

یادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارعیادوارع

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار