کارشناس مسائل سیاسی گفت: انقلاب اسلامی ایران در زمانی به وقوع پیوست که قدرت‌های استکباری به دو بلوک غرب و شرق تقسیم می‌شد.
کد خبر: ۹۵۸۰۰۹۱
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، مجیدی کارشناس مسائل سیاسی گفت: قدرت‌های سلطه گری در بلوک‌ها که در تمامی شئونات و سطوح داخلی کشور‌ها دخالت داشتند، انقلاب اسلامی علاوه براینکه زیر یوغ مستکبران نرفت بلکه با گفتمان جدید و شعار نه غربی نه شرقی جمهوری اسلامی، این دو قدرت را نفی کرد لذا از همان ابتدا شکل گیری انقلاب دشمنی‌های همه جانبه با این گفتمان و مکتب آغاز شد.
مهمترین تاثیر مشارکت مردم در انتخابات پیش‌رو امنیت است
مجیدی افزود: راهبرد ابتدایی دشمنان بر این بود که اگر چهره‌های شاخص در شکل گیری انقلاب را ترور کنند، این انقلاب دچار چالش و مشکل خواهد شد لذا شروع به ترور کردن افراد موثر در شکل گیری انقلاب کردن در حالی که این انقلاب وابسته به فرد نبود بلکه انقلابی مردمی با محوریت ایمان به خداوند متعال بود، در ادامه با این استدلال که این کشور توان مقابله نظامی ندارد با جنگ تمام عیار ۸ ساله توسط بیش از ۵۰ کشور به به خاک و مرزهایمان تجاوز کردند که بخاطر اعتقاد و ایمان و باور قلبی رزمندگان مان یک وجب خاک به دشمن داده نشد.

وی گفت: دشمنان مستکبر ما در تمامی این ۴۴ سال گذشته از هیچ دشمنی در قبال ملت شریف ایران دریغ نکرده اند، چه با تهدیدات گوناگون و چه با تحریم‌های مختلف که اگر این اقدامات بر کشوری غیر از کشورمان رقم می‌زدند تا الان با شکست همراه می‌بودند و علت پیروزی انقلاب و مانایی این انقلاب تکیه به مردم و ایمان به خدا بوده است.
مهمترین تاثیر مشارکت مردم در انتخابات پیش‌رو امنیت است
مجیدی ادامه داد: در چالش‌های مختلف انقلاب اسلامی همیشه مردم بوده اند که منجربه قطع دست دشمنان متجاوز شده اند و معتقدم رمز ظهور حضرت مهدی (عج) نیز همین مردم هستند.

وی تصریح کرد: جنگ را مردم با ایمان بالایشان به پیروزی رساندن، یوم الله ۹ دی را مردم رقم زدند و در تمامی فتنه‌های مختلف این مردم بودند که پای این نظام و انقلاب بودند و منجر به شکست دشمنان مستکبر شدند، در قضیه کرونا، راهپیمایی‌ها و انتخابات نیز این مردم بودند که امید دشمنان را ناامید کردند، لذا در انتخابات پیش روی مجلس نیز حضور حداکثری مردم یقینا دشمن را مایوس خواهد کرد، اگر رای دادن اهمیت نداشت دشمن با امپراطوری رسانه‌ای خودش بر رای ندادن تلاش نمی‌کرد.

مجیدی در پایان خاطر نشان کرد: مهمترین تاثیر مشارکت مردم امنیت است، اگر دشمن حس کند که انسجام و اتحاد ملی وجود ندارد، ناامنی ایجاد خواهد کرد، یقینا بین حضور حداکثری مردم و فشار دشمن ارتباطی معکوس وجود دارد یعنی هر چه مشارکت بالا باشد فشار دشمن کمتر خواهد بود، اگر مشارکت کم باشد تهدید و تحریم و...، بیشتر و بیشتر خواهد شد لذا مردم متضرر خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار