خبرهای داغ:
قاسمی فرزاد:

انجام تمام فعالیت‌های نیروگاهی به دست متخصصان داخلی یک افتخار است

همدان-استاندار همدان با اشاره به اینکه انجام تمامی فعالیت های نیروگاهی به دست متخصصان داخلی یک افتخار است، گفت: پیشرفت‌های امروز را مدیون تلاش فرزندان ایران هستیم.
کد خبر: ۹۵۷۹۹۹۴
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در مراسم جشن اعیاد شعبانیه در نیروگاه شهید مفتح اظهار کرد: صنعت برق دارای پیچیدگی و از تکنولوژی خاصی برخوردار است و نگهداری از این تأسیسات و حفظ و در مدار تولید نگه داشتن آنها ساده نیست اما خوشبختانه امروز هیچ وابستگی به خارج از کشور نداریم و همه کارها درون مجموعه انجام می‌شود که ما از این جهت، به شما افتخار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه برق امیدآفرین است و در نبود آن حس خلأ در جامعه ایجاد می‌شود، افزود: امیدواریم با توجه به مشکلات اخیر بتوانیم در تامین گاز پایدار برای نیروگاه اقدامات لازم را انجام دهیم.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: دومین برج خشک نیروگاه شهید مفتح نیز باید راه‌اندازی شود که مصرف آب کمتری داشته باشیم البته نیروگاه از پساب استفاده می‌کند اما با این کار در مصرف پساب نیز صرفه جویی می‌شود.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات یازدهم اسفند و لزوم مشارکت گسترده مردم در این انتخابات، گریزی به سخنان مقام معظم رهبری داشت و افزود: دشمن در این ۳۰سال به دنبال شبیخون فرهنگی بوده و با حملاتی که داشته سعی کرده اهداف خود را دنبال کند اما با بصیرت و حضور همیشگی مردم، دشمنان همواره مأیوس شده‌اند.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به فشارهای همه‌جانبه دشمن عنوان کرد: فشارهای دشمن به این علت است که مردم از نظام جمهوری اسلامی ناامید شوند، مسئولین باید به معیشت و به ارتقا سطح رفاه و سلامت مردم توجه کنند تا دشمنان نتوانند به خواست خود برسند.

وی با اشاره به اینکه انجام تمامی فعالیت های نیروگاهی به دست متخصصان داخلی یک افتخار است، بیان کرد: بعد از انقلاب به واسطه توجهی که به علم و دانش شد شاهد پیشرفت در تمام جوانب در کشور بودیم که پیشرفت‌های امروز را مدیون تلاش فرزندان ایران هستیم.

استاندار همدان گفت: مقام معظم رهبری در سایه انقلاب به ما ایستادن روی پای خود را یاد دادند که حاصل آن رشد و پیشرفت کنونی ما است.

* ایران بیش از ۹۹ درصد خودکفایی در ساخت قطعات نیروگاهی دارد

مدیرعامل نیروگاه شهید مفتح نیز در این مراسم اظهار کرد: هم‌اکنون شاهد افتخارات بزرگی از کارمندان نیروگاه شهید مفتح همدان در صنعت برق هستیم که در تولید برق، ارزیابی عملکرد مدیریتی، مسائل روابط عمومی و فرهنگی، ورزش، حراست و ساخت داخل، شفافیت اداری رتبه نخست در کشور به دست این عزیزان زحمتکش به دست آمده است.‌

عبدالمجید دیناروند افزود: ظرفیت نیروگاهی کشور از اول انقلاب تا امروز یک هزار و ۴۳۰ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه ایران جزء پنجمین کشورهای سازنده توربین در دنیاست، خاطرنشان کرد: ایران در کتاب حقایق جهان نیز در جایگاه چهاردهمین تولید کننده برق در دنیا قرار گرفته است.

مدیرعامل نیروگاه شهید مفتح با بیان اینکه برج خشک نیروگاه مفتح  با توان نیروهای داخلی ساخته شده‌ است، افزود: کشور ایران بیش از ۹۹درصد خودکفایی در ساخت قطعات نیروگاهی دارد.

وی اظهار کرد: نگاه به گذشته و نگاه وسیع تر به آینده می‌تواند چراغ راه ما باشد برای اینکه بدانیم کجا بودیم و قرار است به کجا برسیم.

در پایان این مراسم از محمد قاسمی به عنوان بسیجی نمونه تجلیل و از برگزار کنندگان مانور دفاع از نیروگاه و کارگاه آموزشی مقابله با قاچاق سوخت تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات