بمناسبت آغاز ماه شعبان و سالروز ولادت حضرت ابولفضل العباس، سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان از ۱۴۵ جانباز سرافراز شاغل و بازنشسته جهادکشاورزی و ادارات و شرکت های وابسته این سازمان تجلیل بعمل آورد.
کد خبر: ۹۵۷۹۷۷۰
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مراسم تجلیل از جانبازان شاغل و بازنشسته سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان با حضور مدیرکل کانون سنگرسازان بی سنگر وزارت جهادکشاورزی و هیئت همراه، مدیر بسیج ادارات و کارمندان و رئیس بنیاد شهید و ایثارگران استان، قائم مقام و جمعی از معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی در محل مرکز آموزش شهید خیابانیان زاهدان برگزار شد.

مدیر کل کانون سنگرسازان بی سنگر کشور در آئین تجلیل از جانبازان شاغل و بازنشسته اشاره به رشادت و ولایتمداری جانبازان در دوران دفاع مقدس و دوران سازندگی گفت: ما همه مدیون جانبازان هستیم و افتخار آن را داریم که امروزه خادم این جانبازان سرافراز باشیم.

محمد صدوری افزود: سنگرسازان بی سنگر بالاترین و باارزش ترین لقبی است که از طرف امام راحل (ره) برای رزمندگان جهادگر دوران ۸ سال دفاع مقدس اعطا شد.

گفتنی است گردهمایی کانون سنگرسازان بی سنگر منطقه ۲ کشور با حضور مسئولان کانون سنگر سازان بی سنگر استان های خوزستان، بوشهر،کرمان، هرمزگان، فارس، یزد و استان سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار