خبرهای داغ:
سرهنگ مختاری خبر داد

ارسال سومین مرحله کمک‌های مردمی نهاوند به جبهه‌های مقاومت+تصاویر

همدان-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: سومین مرحله کمک‌های مردمی نهاوند به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به جبهه‌های مقاومت ارسال شد.
کد خبر: ۹۵۷۹۲۹۷
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۸

سرهنگ علی مختاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار کرد: سومین مرحله کمک‌های مردمی شهرستان نهاوند، به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان شامل پتو، البسه زنانه و مردانه و بچگانه، مواد غذایی، دارو و... امروز برای رزمندگان جبهه‌های مقاومت ارسال شد.

وی افزود: این اقلام دارویی و کمک‌های مردمی برای جبهه مقاومت از طریق ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت سپاه ناحیه نهاوند و پایگاه‌های مقاومت خواهران و برادران جمع‌آوری شده است و در اختیار مردم مظلوم غزه و جبهه مقاومت قرار خواهد گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 5151818086011 نزد بانک سپه به نام جبهه مقاومت مرکزی واریز کرده و همچنین کمک‌های غیر نقدی خود را به نزدیک‌ترین پایگاه  یا حوزه مقاومت بسیج تحویل دهند. این اطمینان به مردم عزیز داده می‌شود که تمام وجوه واریزی و اقلام دریافتی در اسرع وقت به دست مردم مظلوم غزه  و جبهه مقاومت خواهد رسید.

وی عنوان کرد: در اولین مرحله ۶۵۰ میلیون تومان و در مرحله دوم ۶۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی از شهرستان نهاوند برای جبهه مقاومت ارسال شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار