خبرهای داغ:
سرهنگ مهرعلیا گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد که جنگ شناختی دشمن نیز ناکام مانده و حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نماد پیروزی ملت ایران در جنگ شناختی دشمن بود. 
کد خبر: ۹۵۷۸۸۸۹
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷

قزوین_ به گزارش بسیج، سرهنگ غلامرضا مهرعلیا، فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در حاشیه مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در شهر بوئین زهرا، به حضور حماسی ملت ایران در طول تاریخ انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت : ملت بابصیرت ایران همیشه خالق حماسه های بی نظیر در تاریخ انقلاب اسلامی بودند و با حضور حماسی خود همیشه حافظ آرمان ها و دستاوردهای انقلاب بودند و با حضور خود همه توطئه ها و فتنه های تاریخ انقلاب را در طول چهل و پنج سال خنثی کرده اند.

وی در ادامه افزود: تکیه گاه اصلی امام خمینی(ره) برای انقلاب و استمرار انقلاب مردم بودند و با حمایت و پشتیبانی مردم، انقلاب خود را در سطح جهان تثبیت کرد. مردم در اندیشه سیاسی امام خمینی(ره) نقش محوری داشتند و مردم بعد از بُعد الهی و معنوی، رکن اصیل انقلاب اسلامی امام(ره) محسوب می شدند.

سرهنگ مهرعلیا، راهپیمایی ۲۲ بهمن را نماد پیروزی ملت ایران در جنگ شناختی دشمن دانست و افزود: اغتشاشات سال گذشته دشمن علیه انقلاب اسلامی ایران، نمونه بارزی از جنگ ترکیبی دشمن بود و سال گذشته هم سواره نظام و هم پیاده نظام پای کار بودند ولی با بصیرت و حمایت مردم از جایگاه ولایت این جنگ ترکیبی خنثی شد. امروز ما از جنگ ترکیبی دشمن عبور کردیم و وارد جنگ شناختی دشمن شده ایم و هدف دشمن در این جنگ، سیاه نمایی و لجن پراکنی و ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه است، ولی حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد که جنگ شناختی دشمن نیز ناکام مانده و حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نماد پیروزی ملت ایران در جنگ شناختی دشمن بود. 

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در پایان به مشارکت حداکثری در انتخابات اسفندماه اشاره کرد و گفت: قطعاً حضور حماسی مردم در جشن انقلاب امروز در جشن سیاسی مردم در 11 اسفندماه تکرار خواهد شد. دشمنان انقلاب اسلامی امیدوار هستند که با تحریم، تهدید و فشارهای اقتصادی می توانند بر انتخابات ما تأثیر بگذارند، اما همیشه همه تلاش آنها نتیجه عکس داده و مردم بابصیرت ما همه توطئه های آنها را خنثی کرده اند و بدون شک مشارکت حداکثری در انتخابات باعث تولید قدرت ملی و انسجام ملی در داخل کشور می شود.

 

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار