سردار علی محمد اکبری، گفت: مردم استان چهارمحال و بختیاری نشان دادند پای آرمان‌ها و ارزش‌ها انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و همین حضور و وفاداری مردم همواره موجب غافلگیری دشمن شده است.
کد خبر: ۹۵۷۸۸۴۸
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردارعلی محمد اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن تبریک حلول ماه شعبان و اعیاد پرفضیلت آن ازجمله میلاد حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و روز پاسدار، میلاد حضرت عباس علیه السلام و روز جانباز و ولادت حضرت امام سجاد علیه السلام و نیمه شعبان میلاد حضرت ولی عصر (عج)، از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن تقدیر کرد.

سردار اکبری با اشاره به حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ویژه گرامیداشت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: در استان چهارمحال و بختیاری هم از نخستین ساعات صبح شاهد حضور حداکثری عموم مردم در مسیر راهپیمایی بودیم، که حضور امسال نسبت به سال‌های پیش شکوهمندتر از گذشته بوده است.

سردار علی محمد اکبری افزود: مردم استان چهارمحال و بختیاری نشان دادند پای آرمان‌ها و ارزش‌ها انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و همین حضور و وفاداری مردم همواره موجب غافلگیری دشمن شده است.

وی حضور مؤثر مردم پای صندوق‌های رأی را یکی دیگر از عرصه های غافلگیری دشمنان از سوی مردم دانست و گفت: هم اکنون دشمنان انقلاب  اسلامی در تلاش هستند که موجب تضعیف حضور مردم در انتخابات شوند، اما مردم عزیز ایران خصوصاً استان چهارمحال و بختیاری تمام قد در همه صحنه‌ها حضور داشته و دارند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام)، اهمیت انتخابات را از چندمنظر قابل ذکر دانست و گفت: مردم هم از نظر اینکه حضور در انتخابات حق آنهاست و هم از نظر ادای تکلیف دینی، شرعی و  سیاسی خود پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد.

وی  ادامه داد: شرکت در انتخابات نوعی جهاد است، امر جهاد تنها محصور به جنگ نظامی نیست و حضور در همین صحنه‌ها نظیر انتخابات نوعی جهاد حق علیه باطل است.

سردار اکبری تصریح کرد: رأی اولی‌ها دو تکلیف را یکی تکلیف قانونی و شرعی و دیگری تکلیف سیاسی را بر عهده دارند؛ شور و نشاط اولین اتفاقات مانند اولین نماز، اولین روزه و اولین رأی برای همیشه در خاطر می‌ماند و به نوبه خود از تمام رأی اولی‌ها دعوت می‌کنم که جهت ادای دین در حوزه‌های اخذ رأی حضور بهم رسانند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار