نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: گروه‌های جهادی نیز می‌توانند همراهی خوبی در راستای تحقق اهداف قرارگاه اجتماعی داشته باشند و دست در دست یکدیگر به توانمندسازی اقشار ضعیف مردم و محله ها، بپردازیم.
کد خبر: ۹۵۷۸۵۸۹
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، مجتبی عبداللهی، در نشست با جمعی از گروه‌های جهادی استان، با حضور مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از تلاش‌ها و فعالیت‌های جهادگران در استان، افزود: جهادگران در ادوار مختلف پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس با ایثارگری و احساس مسئولیت وارد عمل شده و موثر بوده اند.
وی ادامه داد: گروه‌های جهادی با کمترین امکانات و اعتبارات، لباس خدمت به تن کرده و در عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.
عبداللهی گفت: وحدت و انسجام بسیار خوبی بین مدیران استان در قوای مختلف حاکم است و این امر بین سایر اقشار جامعه در البرز نیز تسری یافته است. اکنون شاهد ورود جدی خیرین در تقویت زیرساخت‌ها و سرانه‌های استان هستیم.
وی با اشاره به اینکه ۶۷ محله محروم در استان شناسایی شده، افزود: در قالب قرارگاه اجتماعی استان اقدامات قابل توجهی در محله‌های هدف رقم خورده و تمامی دستگاه‌ها و شهرداری‌ها را پای کار آورده ایم.
وی گفت: گروه‌های جهادی نیز می‌توانند همراهی خوبی در راستای تحقق اهداف قرارگاه اجتماعی داشته باشند و دست در دست یکدیگر به توانمندسازی اقشار ضعیف مردم و محله ها، بپردازیم.
عبداللهی با اشاره به اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری از ابتدای سال که بر شرکت پرشور در انتخاباتتاکید داشته اند، ادامه داد: مشارکت در انتخابات حق و تکلیف بزرگی بر دوش همه ما است.
وی افزود: اکنون وحدت و انسجام ملموس و مشهودی بین مدیران دستگاه‌های استان در قوای مختلف وجود دارد که در انتخابات هم این همدلی و مودت، شور آفرین خواهد بود.
عبداللهی اشاره‌ای به فعالیت‌های مخرب رسانه‌های معاند که در خصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن مطالبی برای عدم حضور مردم منتشر کردند، گفت: مردم با حضور پرشور نشان دادند همواره پای نظام و انقلاب هستند و این حضور مشت محکمی بر دهان مستکبران بود.
وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات مشت محکمی بردهان معاندین، منافقین و استکبار جهانی است، گفت: این کشور همواره بواسطه پشتیبانی مردم از قدرت و انسجام ویژه درونی برخوردار است و ملت شریف ایران برای حفظ ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.
وی افزود: مردم این سرزمین بیش از ۲۵۰ هزار شهید و حدود یک میلیون ایثارگر تقدیم انقلاب کرده‌اند بنابراین از خواست خود کوتاه نمی‌آیند و با تمام وجود از آن صیانت می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار