نماینده ولی فقیه در سپاه علت تداوم انقلاب و حفظ آن در برابر فتنه‌های مختلف را فرهنگ عاشورایی دانست و گفت: در کنار این فرهنگ، جهاد تبیین، ایستادگی، مقاومت، جهاد اقتصادی و روشنگری برای حفظ این انقلاب ضروری است.
کد خبر: ۹۵۷۸۵۲۰
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز، ۲۲ بهمن‌ماه درمراسم راهپیمایی کرمان با گرامیداشت یاد شهدا و تبریک ماه مبارک شعبان و با اشاره به تقارن ماه شعبان با تاریخ تولدی انقلابی که تولد اسلام ناب و حیات جدید بعثت بود، گفت: امروز در استان مقاومت، ایستادگی و استکبارستیزی دو نعمت بزرگ خداوند یعنی وجود رهبری حکیم، شجاع و انقلابی و دوم وجود امتی مقاوم و ولایتمدار که به موقع تشخیصمی‌دهد و عمل می‌کند را شکر می‌کنیم.

فرهنگ عاشورایی، جهاد تبیین، مقاومت و روشنگری عواملی برای حفظ انقلاب

وی با بیان اینکه در ادبیات قرآن نعمتی بالاتر از ولایت وجود ندارد، افزود: ما در مکتب کسی تربیت شده‌ایم که فرزندان خود را برای دین خدا داد و این امت با رهبری امامین انقلاب در همه صحنه‌ها حضور دارند. استقامت این امت در اندیشه و اعتقاد است دشمن با به کار گیری فضای مجازی می‌خواهد مردم را در اندیشه بلغزاند اما ملت ما از انقلاب دست برنمی‌دارد و در موضع انقلابی دچار تردید نمی‌شود.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی ادامه داد: پیوند این دو نعمت است که کار ساز است و امت الهی و اسلامی امروز ۴۵ ساله می‌شود و می‌رود تا ملت‌های دیگر را بیدار کند و این به برکت سربازی مردم برای ولایت و به برکت اقدامات حاج قاسم است که ملت‌ها یکی پس از دیگری بیدار می‌شوند.

وی خطاب به مردم، تصریح کرد: ملت ایران، شما به برکت انقلاب اسلامی، سنگرهای کلیدی جهان را فتح کرده‌اید و امروز بیداری را در عالم اسلام می‌بینم که دنیا را گرفته است. دشمنان می‌خواستند فلسطین را از قاموس سیاسی حذف کنند اما فلسطین امروز به مسئله اول جهان تبدیل شده است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه ۲۲ بهمن مبدأ شکل‌گیری انقلابی بود که هم احیای بعثت بود و هم حکمرانی الهی را محقق کرد و ما فرمانبری از ولایت را فرمانبری از خداوند می‌دانیم، اظهار کرد: علت تداوم انقلاب و حفظ آن در برابر فتنه‌های مختلف فرهنگ عاشورایی است. آنچه پس از پیامبر(ص) اسلام تحریف شده را نجات داد خون حسین‌بن‌علی(ع) و فرزندانش بود. ماندن انقلاب نیز گفتمان زینبی و فریاد زین‌العابیدنی می‌طلبد. باید بجنگیم و جان دهیم تا انقلاب حفظ شود.

وی جهاد تبیین، ایستادگی، مقاومت، جهاد اقتصادی و روشنگری را ضروری دانست و افزود: دشمن فکر می‌کند با حمله شناختی جوانان ما را متزلزل می‌کند اما وفاداران به حاج قاسم و انقلاب می‌گویند تا نابودی کامل اسرائیل و استکبار از مبارزه و جنگ خسته نمی‌شوند و دست بر نمی‌دارند.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی خطاب به دشمنان گفت: شما هرچه داشتید انجام دادید اما همین ذلت برای شما بس که قدرت مقاومت در برابر رزمندگان را ندارید و زنان و کودکان را نشانه گرفته‌اید اما بدانید با این اقدامات سرعت نابودی خود را بیشتر می‌کنید اما ما ایستاده‌ایم و تا زمان ظهور از انقلاب مواظبت می‌کنیم و وجود مشکلات هرگز ما را از دفاع از انقلاب باز نخواهد داشت.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه در پایان با بیان اینکه گوشه‌ای از عظمت ملت ایران را امروز دیدیم و در روز ۱۱ اسفند هم خواهیم دید و مردم در جاهایی که بدانند دشمن برنامه دارد حماسه می‌آفرینند و وفاداری خود به ائمه ثابت می‌کنند، اظهار کرد: ما مکتب استکبار ستیزی را ادامه می‌دهیم و امروز آمده‌ایم که بگوییم با تمام وجود از انقلاب دفاع می‌کنیم. مسئولان نیز باید قدرشناس و خدمتگزار این مردم باشند.دشمنان نیز بدانند ما نه خسته‌ایم و نه مردد شدیم بلکه تا نابودی کامل آنها از ایستادگی، مقاومت و سربازی برای نظام هرگز کوتاه نمی‌آییم.

ارسال نظرات