خبرهای داغ:
در بیانیه تحلیلی فرمانده سپاه عاشورا بمناسبت 22 بهمن آمده است

انقلاب اسلامی تکیه گاه امن مستضعفان و ملت های رنج کشیده

تبریز- فرمانده سپاه عاشورا در آستانه 22 بهمن، با تبریک دهه فحر بیانیه ای به همین مناسبت صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۷۸۱۰۹
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰

به گزارش حبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در متن این بیانیه آمده است؛

بسم الله الرّحمن الرحیم
فرارسیدن ۲۲ بهمن ماه، چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و طلوع مجدد خورشید اسلام ناب محمدی (ص) را به محضر مبارک مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و آحاد ایرانیان غیرتمند و دلداده به آرمان‌های دینی، انقلابی و ملی و هم استانی های پیشگام و پیشرو در تاریخ کشورمان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

انقلاب اسلامی خلاف اراده ابرقدرت ها بوجود آمد و امروز این درخت تنومند خلاف خواست و اراده دشمنان به تکیه گاه امن مستضعفان و ملت های رنج کشیده تبدیل شده است.

با گذشت 45 سال از این رخداد خجسته و معجزگون، ایران اسلامی به مدد رهبری‌های حکیمانه امامین انقلاب اسلامی، از توطئه ها، بحران‌ها و فتنه‌های پیچیده و زنجیره‌ای دشمنان عبور کرده و امروز «قطب جدید قدرت» در جهان اسلام و منطقه را شکل داده است.

به رغم توطئه ها و تلاش‌های شیطانی شبکه صهیونیسم جهانی و آمریکای مستکبر و تروریست، پرچم جمهوری اسلامی ایران بر فراز تحولات و معادلات قدرت جهانی خودنمایی می‌کند.

در این موسم نورانی و غرور انگیز و در آستانه دو آزمون بزرگ فراروی ملت ایران یعنی «جشن پیروزی انقلاب و راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه» و «برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی» در یازده اسفند ماه، خالصانه و متواضعانه از مردم فهیم و زمان شناس آذربایجانِ قهرمان و قاطبه بسیجیان و پیشکسوتان جهاد و شهادت استان برای حضور پرشور و حماسی در این صحنه‌های خطیر و تاریخ ساز، دعوت می نمایم.

با ایمان به سنت‌های الهی، رجاء واثق دارم ملت رشید ایران و مردم شریف استان آذربایجان شرقی با درک مناسب شرایط خطیر منطقه و با حضور حماسی و حداکثری خود در هر دو رویداد مهم، محاسبات غلط و غیرواقعی غرب از ملت ایران را اصلاح و روح تازه‌ای در کالبد کشور خواهند دمید.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار