نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه دشمن 22بهمن و انتخابات را مورد حمله قرار داده است گفت: حماسه‌ای بی‌نظیر از حضور مردم در این دو روز رقم خواهد خورد.
کد خبر: ۹۵۷۷۹۵۵
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۳:۴۴

به گزارش بسیج مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های عبادی-سیاسی نمازجمعه ساری تکمیل کرامت‌های اخلاقی را فلسفه بعثت پیامبر گرامی اسلامی یاد کرد و گفت: اخلاق یکی از فلسفه‌های بعثت، پیامبر بزرگوار اسلام (ص)، است، ایشان مبعوث شدند تا کرامت‌های اخلاقی را در جامعه به پایان رسانده و آن را کامل کنند.

وی عنوان کرد: بی‌اخلاقی به هیچ وجه پسندیده نیست به‌خصوص در فضای انتخابات رعایت اخلاق مهم است انتظار می‌رود که کاندیداها و طرف‌دارانشان اخلاقیات را رعایت کنند، حتی در زمان انتخابات و تبلیغات رفاقت باید مدنظر باشد، بی‌اخلاقی و قانون‌گریزی جواب نمی‌دهد.

خطیب نماز جمعه ساری با اشاره به انتخابات بیان کرد:  بنده در رابطه با کاندیداهای مجلس شورای اسلامی چه ساری و چه در شهرهای دیگر نظری ندارم و هر گونه شایعاتی در این باره را تکذیب می‌کنم، اصول اخلاق این است که هر کسی پیش ما آمد تحویلش گرفتیم.

آیت الله لائینی افزود: پیامبر اکرم اسلام (ص) فرمودند که هر کسی که خدا محبت ائمه از اهل بیت مرا روزی اش کرد او به خیر دنیا و آخرت رسیده و بدون تردید اهل بهشت است، یکی از جلوه‌های محبت به اهل بیت (ع) بزرگداشت مناسبت‌های اهل بیت (ع) است.

وی تصریح کرد: ماه شعبان را در پیش رو داریم، گرامیداشت این ماه مهم است، موالید بزرگانمان از اهل بیت (ع) در این ماه اتفاق افتاده که جای تبریک دارد.

خطیب نماز جمعه ساری گفت: یکی دیگر از جلوه‌های محبت اهل بیت (ع) بزرگداشت اهل بیت تربیت شده این مکتب است، که در همین ایام سالروز ارتحال عالمان آیت الله نظری، طبرسی و باکویی است و برگزاری مجالس باشکوه برای این عزیزان جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از جلوه‌های محبت اهل بیت (ع) همین انقلاب اسلامی است، مردم ما با رهبری امام راحل دست به این حرکت بزرگ زدند، تشکیل حکومتی که بخواهد دین اسلام را کامل کند از امور اهل بیت (ع) است، مردم به عشق اهل بیت (ع) این راه پرخطر را رفتند، ۲۳۰ هزار شهید دادند، ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید مازندران به عشق اهل بیت (ع) راهی شدند، این انقلاب تبلوری از عشق اهل بیت (ع) است.

آیت الله لائینی خاطرنشان کرد: امروز که چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب را جشن گرفته و از خدمات صحبت می‌کنیم، پروژه‌هایی که ۱۰هزار میلیارد تومان ارزش دارد افتتاح شده، بیش از ۲ هزار میلیارد تومان ارزش کلنگ‌زنی‌هاست همه به عشق و محبت مردم به اهل بیت (ع) می‌رسد که سرچشمه جوش و خروش‌ها شده است.

وی ادامه داد: باید دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را حفظ کنیم، مسئولین وظایف خاص خودشان را دارند باید جلب رضایت مردم کرده و سرمایه اجتماعی را بالا ببرند، موانع اجرایی و اداری از کار مردم را برداشته و به‌صورت جهادی فعالیت کنند، مردم هم وظیفه دارند حضورشان در حمایت از انقلاب را نشان دهند.

آیت الله لائینی خاطرنشان کرد: دو روز مهم؛ ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند در پیش است، حضور باشکوه مردم در هر دو روز مهم است و تمام شبکه‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمن خط آتش خود را متوجه همین دو روز کردند که مردم را از حضور منصرف کنند.

خطیب نماز جمعه ساری تصریح کرد:اینکه دشمن این دو روز را بمباران می‌کند معنایش این است که ما باید همین دو روز را حفظ کنیم، ان‌شالله در این دو روز حماسه‌ای بی‌نظیر از حضور مردم رقم خواهد خورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار