فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اعلام اینکه در پروژه های امروز در شهرستان فهرج به همت بسیج سازندگی و آبفا  ۸ هزارو ۵۱۲ متر خط انتقال از شبکه آب را داشتیم، عنوان کرد: دردو روستای شهرستان فهرج بیش از هزارو ۵۵۰ نفر از آب سالم برخوردار شدند.
کد خبر: ۹۵۷۷۷۷۱
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،سردار نظری ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: امروز برای افتتاح بعضی از پروژه ها به مناسبت ایام الله دهه فجر وخدمت رسانی به مردم در روستای علی آباد چاهدگال شهرستان فهرج حضور پیدا کردیم.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای دولت آیت اللّه رئیسی تا الان توسط قرار گاه مرد میدان بیش از ۲۰روستا ودر قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) ۳۳روستا وجمعا ۵۳ روستا آبرسانی صورت گرفته است افزود:تا الان بیش از ۳۰هزارنفر از آب شرب سالم برخوردار شدند.

سردار نظری تصریح کرد: امروز هم در روستای علی آباد  شهرستان فهرج در فاز اول دو روستا از آب سالم بهره مند می شوند ودر فاز دوم که دوستان در حال شروع کار هستند ۴روستای دیگر هم از منطقه چاهدگال از آب سالم برخوردار می شوند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اعلام اینکه در پروژه های امروز به همت بسیج سازندگی و آبفا  ۸ هزارو ۵۱۲ متر خط انتقال از شبکه آب را داشتیم، عنوان کرد: دو روستای شهرستان فهرج بیش از هزارو ۵۵۰ نفر از آب سالم برخوردار شدند.

وی افزود:  کار محرومیت زدایی در بخش نگین کویر وشهرستان فهرج با حضور قرارگاه عملیاتی، جهادی وپهنه ای که بزودی اینجا افتتاح می شود در بحث راه، مسکن، بهداشت، آب، وسایر مسائل راادامه خواهیم داد.

سردارنظری اظهارداشت: امروز علاوه بر افتتاح پروژه آبرسانی ما افتتاح ۹مسکن محرومیت برای افرادی که فاقد مسکن بودند و۱۱چشمه سرویس بهداشتی وحمام را داریم وامروز ۴سری جهیزیه و نزدیک به ۲۰۰بسته کمک معیشتی بین افراد نیازمند توزیع می شود وهمچنین ۳پروژه عمرانی که مربوط به سپاه است با دست مبارک خانواده شهدا وبسیجیان افتتاح خواهد شد.

ارسال نظرات