معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از برق دار شدن سایت ۳۴۶۵ واحدی آرمانشهر به عنوان اولین سایت نهضت ملی مسکن استان همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۷۶۷۵
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج زاهدان،ابوالفضل مهدیار افزود: برای اجرای این پروژه بیش از ۱۴ میلیارد تومان اعتبار از سوی شرکت برق استان هزینه شده است تا در کنار سایر خدمات روبنایی زمینه برای اسکان شهروندان گرامی در واحدهای این سایت نهضت ملی مسکن استان فراهم شود.

وی همچنین از اجرای آسفالت سه معبر اصلی شهید میرمرادزهی، بلوار اندیشه و بلوار منتهی به تفتان شهر زاهدان در محدوده پروژه های طرح نهضت ملی مسکن و شهرک جهاد خبر داد و افزود: این پروژه مهم بطول ۷ کیلومتر با هدف مشارکت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در زیباسازی محیط شهری و مساعدت در مدیریت شهری در محدوده غرب این شهر در حال انجام است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه نقشه راه در استان به درستی ترسیم شده است، تاکید کرد: این اداره کل همواره تلاش کرده در کنار اجرای پروژه های روبنایی نسبت به تامین خدمات زیربنایی نیز اقدامات موثری را در محدوده سایت های طرح نهضت ملی مسکن انجام دهد.

ارسال نظرات