مسئول قرارگاه پیشرفت وآبادانی سپاه امام سجاد علیه السلام:

نهمین رزمایش خدمات جهادی دامپزشکی تحت عنوان شهدای راه قدس در شهرستان حاجی آباد بخش مرکزی برگزار شد

مسئول قرارگاه پیشرفت وآبادانی سپاه امام سجاد علیه السلام به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر از واکسینه شدن ۹۶ هزار راس دام در بخش مرکزی شهرستان حاجی آباد خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۷۶۱۰
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۱

نهمین رزمایش خدمات جهادی دامپزشکی تحت عنوان شهدای راه قدس در شهرستان حاجی آباد بخش مرکزی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان مسئول قرارگاه پیشرفت وآبادانی سپاه امام سجاد علیه السلام به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر از واکسینه شدن ۹۶ هزار راس دام در بخش مرکزی شهرستان حاجی آباد خبر داد.

 

سرهنگ پاسدار اصغر صادقی گفت: از ابتدای امسال ۹ رزمایش خدمات دامپزشکی در استان برگزار که تاکنون ۴۰۰ هزار راس دام واکسینه شده است و در این رزمایش شهرستان حاجی آباد ۹۶هزار رأس دام سبک، ۶۵ ایل عشایر و روستا مورد حمایت و ۴۰ هزار متر مکعب جایگاه دام سمپاشی خواهد شد.

 

سرهنگ صادقی با بیان اینکه در این رزمایش خدمات متنوعی به بهره‌برداران ارائه شده است، خاطرنشان کرد: آموزش چهره به چهره بهره‌برداران و دامداران روستایی و عشایر در خصوص راه‌های کنترل و پیشگیری از بیماری تب برفکی و بیماری‌های مشترک بین انسان و دام از دیگر خدمات رایگان در این رزمایش خواهد بود.

وی ادامه داد: تمام خدمات ارائه شده به‌صورت مستمر، کاملاً رایگان و بر اساس پروتکل دامپزشکی در طول سال نیز اجرا می‌شود.

 

مدیر کل دامپزشکی استان هرمزگان افزود : نهمین رزمایش خدمات جهادی دامپزشکی با واکسیناسیون دام های سبک، علیه بیماری تب برفکی به‌صورت رایگان و ۴۰۰ مورد مشاوره، معاینه و درمان دام انجام خواهد گرفت.

 

دکتر فخرآبادی با اشاره به اینکه در این رزمایش جهادی دامپزشکی، ۷ اکیپ و ۱۴ نیروی دامپزشکی و بسبجی حضور دارند، یادآور شد: رزمایش جهادگران به دنبال خدمات‌رسانی به محرومان و نمایش ظرفیت‌ها و قابلیت‌های گروه‌های جهادی میباشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار