درمانگاه تخصصی سپاه سیدالشهدا(ع) در بندر دیّر افتتاح شد

درمانگاه عمومی و تخصصی شهید خلیل فخرایی همزمان با دهه مبارک فجر در بندر دیّر افتتاح شد.
کد خبر: ۹۵۷۷۲۹۲
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۶

درمانگاه تخصصی سپاه سیدالشهدا(ع) در بندر دیّر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیّر، همزمان با دهه مبارک فجر درمانگاه عمومی و تخصصی شهید دکتر خلیل فخرایی در بندر دیّر با حضور معاون هماهنگ کننده فرماندهی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، فرماندار شهرستان دیّر، فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان افتتاح شد.

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیّر در آئین افتتاح درمانگاه شهید دکتر خلیل فخرایی ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: امروز توانستیم درد کوچکی از مردم شهرستان دیّر که لایق بهترین‌ها هستند را کم کنیم.

حسینی نیا با بیان اینکه مردم ما همه‌ی زحمات خودشان را پای انقلاب کشیدند و در همه‌ی میادن سیاسی، فرهنگی و..حضور دارند ادامه داد: مردم ما هیچگاه به بهانه‌ها و گرفتاری‌ها و مشکلاتی که داشتند در همه‌ی صحنه‌های انقلاب حضور چشمگیری داشته‌اند‌.

وی افزود: این درمانگاه عمومی و تخصصی که با عنوان شهید دکتر خلیل فخرایی نام گرفته است تحفه‌ای کوچک برای مردم شهرستان دیّر است که بتوانیم برگ زرینی از کار جهادی برای مردم شهرستان به یادگار بگذاریم.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) تصریح کرد: این درمانگاه خدماتی از قبیل پزشک عمومی، متخصص دندانپزشکی، مامایی، تزریقات، پانسمان، تغذیه، روانشناسی و داروخانه به عموم مردم ارائه می‌دهد.

انتهای خبر/

ارسال نظرات