برگزاری یادواره خانگی شهید رضا غفاری در روستای گوشه با حضور پایگاه های بسیج خواهر و برادر و مسئولین محلی در منزل شهید برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۷۲۶۸
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ امام جماعت شهر چلیچه با تبریک عید مبعث خاتم الانبیا، حضرت رسول اکرم صلی الله علیه وآله وسلم در این مراسم با برشمردن جایگاه رفیع شهدا در دین اسلام گفت: شهدا با خدا معامله کرده و اجر و پاداش خود را در دفاع از دین اسلام از خداوند متعال گرفته اند.

حجت الاسلام نصیری افزود: ما هرچه در مورد شهید و شهادت سخن بگوییم زبان قاصر است، امام راحل فرمدند"شهید نظر می کند به وجه الله"  لذا باید این گونه یادواره‌ها ادامه دار باشند تا یاد و خاطره آن‌ها گرامی داشته شود.

لازم به ذکر است: ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدا دفاع مقدس با اهدا لوح سپاس و هدیه از جایگاه رفیع شهدا و صبر و استقامت خانواده این عزیزان تجلیل شد.

شهید رضا غفاری، دوم مرداد ،۱۳۴۶ در روستاي گوشه از توابع شهرستان فارسان به دنيا آمد. پدرش مصطفي، كشــاورز بود و مادرش گلي نام داشــت. تا اول راهنمايي درس خواند. به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور يافت. پانزدهم آبان ،۱۳۶۵ با سمت تكاور در جزیره مجنون عراق بر اثر اصابت تركش به شــكم و پا، شهيد شد. مزار او در گلستان شهداي زادگاهش قرار دارد.

ارسال نظرات