سردار غلامرضا سلیمانی در سفر به استان چهارمحال و بختیاری گفت: کمک های مومنانه و مواسات به یک شیوه و خط مشی و یک فرهنگ در بین مردم تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۵۷۷۱۸۵
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مرحله سی و هفتم رزمایش مواسات و کمک های مومنانه همراه با اهدای 130 سری جهیزیه به نوعروسان در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

سردار غلامرضا سلیمانی در این مراسم گفت: در راستای فرمان رهبر معظم انقلاب برای پیوستن به نهضت مواسات همدلی و کمک های مؤمنانه، بحمدالله یک حرکت عمومی در سطح کشور شروع شد و هر چه پیش رفتیم دامنه این حرکت گسترده تر شد و موضوعات متنوعی را هم در برگرفت.

سردار سلیمانی افزود: درست است که در روزهای اول کمک های در قالب مواد غذایی و معیشتی بود، که همچنان ادامه دارد؛ اما بعدا اهدای جهیزیه و آزادی زندانیان معسر در بند و ساخت مسکن برای محرومین، لوازم التحریر، کیف، کفش، مواد بهداشتی و شوینده و سایر خدمات هم  در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در سطح کشور بحمدالله ده ها میلیون اقدام در راستای این نهضت مؤمنانه انجام شد که بیش از 35 میلیون بسته معیشتی، نزدیک به 100 هزار سری جهیزیه ، 25 میلیون بسته بهداشتی و مواد دارویی مقابله با کرونا، در آن بخشی بوده که سپاه و بسیج از محل کمک های خیرین و هدایای مردم جمع آوری و بسته بندی و واگذار کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: در بحث آزادی زندانیان نیز بیش از 8هزار زندانی تاکنون آزاد شده و در دهه فجر امسال هم در بعضی از استانها در حال انجام است.

وی تصریح کرد: این اعداد مهم هستند؛ ولی مهم تر از آن فرهنگی است که جاری شده در بین مردم عزیز و کمک های مؤمنانه و مواسات همدلی را یک شیوه و یک خط مشی و یک فرهنگ کرده اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار