انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دوره ششم خبرگان رهبری در ۱۱ اسفندماه، عرصه نمایش وحدت، همدلی، هم افزایی، بصیرت، یکپارچگی و انسجام ملی ملت بزرگ و سرافراز ایران است.
کد خبر: ۹۵۷۷۱۷۰
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاش؛ سرهنگ پاسدار ابوذر جوادی مقدم در نشست نهضت روشنگری جهاد تبیین با موضوع انتخابات در پایگاه شهید اسد میربلوچ حوزه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام سپاه خاش افزود: شرکت در انتخابات و داغ کردن تنور انتخابات دارای اهمیت بوده، بنابراین تمام اقشار جامعه بایستی در این موضوع احساس تکلیف کرده و علاوه بر شرکت در انتخابات نسبت به تشویق دیگران اقدام کنند.

وی اظهارداشت: همه ارکان نظام اسلامی به حضور پرشور، حداکثری و با صلابت ملت ایران در صحنه انتخابات، صیانت از آرای مردم، جذب حداکثری مردم در این عرصه، رعایت اصل امانت داری و برگزاری سالم آن می اندیشند.


سرهنگ ابوذر جوادی مقدم تصریح کرد: حضور در برنامه های گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نیز مورد تأکید بوده، بنابراین از همه اقشار جامعه انتظار می رود، همراهی با نظام، وحدت و انسجام ملی خود را به نمایش بگذارند.


وی اظهارداشت: بیان خدمات نظام و دولت نیز سبب ایجاد دلگرمی در مردم و ایجاد یاس و ناامیدی در جبهه دشمنان می گردد.

ارسال نظرات