خبرهای داغ:

راه اندازی بازارچه دانش آموزی در دبیرستان مشکات

اصغر قنواتی گفت: باحضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامشیر بازارچه دانش آموزی در دبیرستان مشکات راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۵۷۷۰۵۰
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، بازارچه دانش آموزی دبیرستان مشکات با حضور سرهنگ کیوان منصوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و علی شریفی مدیر آموزش و پرورش شهرستان راه اندازی شد.

علی شریفی در حاشیه بازدید از این بازارچه، گفت: بازارچه کارآفرینی  دبیرستان مشکات به مناسبت دهه مبارک فجر و در راستای تقویت مهارت های شغلی و آشنایی دانش آموزان با محیط کسب و کار دایر شده است.

وی با بیان اینکه بازارچه های دانش آموزی با رویکرد بومی و محلی برپا می شوند، تصریح کرد: آثار هنری و صنایع دستی دانش آموزان مانند؛ انواع عروسک و زیور آلات دست ساز، سفال، گل و گیاه، نقاشی و طراحی چهره، کتاب و نوشت افزار، لوازم بهداشتی، هنرهای آشپزی و خدمات رایانه ای در غرفه های مختلف، عرضه شدند.

مدیر آموزش و پرورش رامشیر در پایان با اظهار اینکه مهمترین رویکرد مجموعه تعلیم و تربیت حمایت از خلاقیت ها و استعدادهای دانش آموزی است، خاطرنشان کرد: برپایی این بازارچه ها نقش موثری در ترویج فرهنگ کارآفرینی و هدایت افراد به سمت مهارت آموزی حرفه ای دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار