رئیس سازمان ورزش بسیج مستضعفین گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر، مسابقات ورزشی جام فجر در سراسر کشور اجرا می شود که تاکنون بیش از 300 هزار بسیجی در این مسابقات شرکت کرده اند.
کد خبر: ۹۵۷۶۹۵۲
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
حضور بیش از 300 هزار بسیجی در مسابقات ورزشی جام فجر

به گزارش خبرگزاری بسیج، محرم نشاطی اظهار کرد: همزمان با شروع ایام الله دهه فجر، برای ارج نهادن و زنده نگه داشتن آرمان های انقلاب اسلامی و فرهنگ پهلوانی و اخلاق مداری در عرصه ورزش مبتنی بر سند اعتلاء بسیج، مسابقات ورزشی جام فجر در سراسر کشور برگزار شده است که بیش از 300 هزار بسیجی در این مسابقات حضور داشته اند.

رئیس سازمان ورزش بسیج ضمن تاکید بر ایجاد و حفظ روحیه انقلابی در عرصه ورزش تصریح کرد: برگزاری اینگونه مسابقات و جشنواره های ورزشی فرصتی است برای کشف استعدادها و ظرفیت های ورزشی از بین آحاد مختلف جامعه که الحمدالله امروزه شاهد درخشش این استعدادهای کشف شده در رشته های مختلف ورزشی و در سطح ملی و فرا ملی هستیم.

وی افزود: باتوجه به ظرفیت و استعدادهای خوبی که در حوزه های بسیج سراسر کشور وجود دارد مسابقات جام فجر با محوریت این حوزه ها تا آخر دهه فجر برگزار می گردد.

نشاطی در آخر تاکید کرد: مسابقات جام فجر در رشته های والیبال، پینگ پنگ، فوتبال دستی، دارت، بازی های بومی محلی و ... برای رده سنی های مختلف برادران و خواهران برگزار می‌شود

ارسال نظرات