مسئول سازمان ورزش بسیج گفت: افزایش دوره های آموزشی و مربیگری بسیجیان باعث ارتقاء دانش مربیان در رشته های ورزشی و کیفیت خدمات ارائه شده به بسیجیان علاقمند به ورزش و آحاد جامعه را بهبود می بخشد.
کد خبر: ۹۵۸۴۴۴۹
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، باتوجه به شناسایی نیازمندیهای روزافزون جامعه و تربیت فرزندان ایران زمین در تراز انقلاب اسلامی در حوزه ورزش، سازمان ورزش بسیج اقدام به افزایش دوره‌های آموزشی نموده است. این تصمیم از طریق شناسایی نیازمندی‌های روزافزون جامعه ورزشی و تأمین مربیان با تخصص و دانش لازم در حوزه‌های مختلف ورزشی به وجود آمده است.

سرهنگ نشاطی ضمن تأکید بر اهمیت افزایش دوره‌های آموزشی افزود: این دوره‌ها در بهبود ورزش بسیج اثربخش هستند. ابتداً با ارتقاء دانش و تخصص مربیان در رشته های مختلف ورزشی و ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده به بسیجیان و آحاد جامعه در حوزه ورزش بهبود می‌یابد. ثانیاً، در جهت برطرف کردن نیازهای اساسی بدنه ورزش در خصوص مربیان کارآمد متعهد و متخصص در سال جدید یکی از ماموریت های محوری و اساسی در راستای تحقق رسالت سازمان ورزش بسیج تداوم کلاس آموزشی و مربیگری خواهد بود.


مسئول سازمان ورزش بسیج در پایان گفت: افزایش و ارتقاء دوره‌های آموزشی سبب کشف استعدادهای بسیج در حوزه ورزش و معرفی آنها به ورزش حرفه ای جهت نقش آفرینی در میادین ملی و فراملی خواهد شد.

ارسال نظرات