خبرهای داغ:
مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در حاشیه بازدید و بهره برداری از پروژه های بسیج سازندگی؛
با حضور فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و همزمان با ایام الله دهه فجر، ضمن بازدید از پروژه های بسیج سازندگی استان قزوین تعدادی از این پروژه ها نیز به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۹۵۷۶۶۷۲
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲

قزوین_ به گزارش بسیج، صبح امروز طی سفر یک روزه با حضور سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و همزمان با ایام الله دهه فجر، ضمن بازدید از پروژه های بسیج سازندگی استان قزوین تعدادی از این پروژه ها نیز به بهره برداری می رسد.

سرهنگ مهدی صادقپور مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در حاشیه این سفر در گفتگو با خبرنگار بسیج بیان کرد: در سفر امروز، از روند ساخت مجتمع ۴۰ واحدی کمیته امداد قزوین که در حال حاضر حدود ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد در حسن آباد شهرستان البرز بازدید خواهد شد. 

وی گفت: این پروژه ویژه جامعه هدف کمیته امداد استان قزوین است که به دست جهادگران بسیج سازندگی در حال اجراست.

سرهنگ صادقپور در ادامه اظهار کرد: همچنین دو واحد اقتصاد مقاومتی شامل کارخانه شکلات سازی و یک واحد خانگی تولیدی میوه خشک کن بازدید و به بهره برداری می رسد.

مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: یکی دیگر از پروژه های امروز، افتتاح یک واحد تولید دستمال کاغذی و یک کارگاه خیاطی ویژه بانوان در شهر لیا می باشد.

وی افزود: همچنین دو واحد خانه محروم در روستای رودک شهرستان بویین زهرا به بهره برداری خواهد رسید.

سرهنگ صادقپور در پایان عنوان کرد: آخرین پروژه، شامل بازدید از مجتمع آبرسانی منطقه فارسجین است که فاز اول ساخت این مجتمع به پایان رسیده و با حضور سردار رفیعی آتانی آغاز ساخت مرحله دوم این پرو اعلام می گردد.  

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار