سرهنگ برنتی در حاشیه برگزاري مسابقات ورزشی سربازان سپاه کربلا: هدف از برگزاری اینگونه مسابقات ایجاد شور و شوق در بین جوانان است و مخصوصا سربازانی که آینده سازان مملکتمان هستند.
کد خبر: ۹۵۷۶۶۶۶
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران؛ سرهنگ برنتی مدیر منابع انسانی سرباز سپاه کربلا در حاشیه مسابقات ورزشی سربازان وظیفه سپاه کربلا استان گفت: این دوره از مسابقات برابر تدابیر فرمانده محترم سپاه کربلا سردار مسلمی به مناسبت ایام الله دهه فجر بین کارکنان وظیفه سپاه کربلا یعنی کلیه رده های سپاه کربلا برگزار گردید.

سرهنگ برنتی ضمن تشکر از فرمانده سپاه آمل در خصوص میزبانی شایسته شان، از تربیت بدنی پایور سپاه کربلا، نیروی انسانی، روابط عمومی و کلیه رده ها که در جهت اجرای احسن مسابقات همکاری کردند، تقدیر نمود.

وی با بیان اینکه این روند از مسابقات مستمر خواهد بود تصریح کرد: در مرحله اول بین کلیه رده سربازای سپاه کربلا، مسابقات فوتسال برگزار شده بود و اکنون مرحله دوم مسابقات می باشد.

سرهنگ برنتی ایجاد شور و شوق در بین جوانان را از اهداف برگزاری این مسابقات خواند و اعلام کرد: ایجاد شور و شوق در بین جوانان و خصوصا این عزیزانی که آینده سازان مملکتمان هستند از جمله اهداف برگزاری این مسابقات است. ان شاالله بتوانیم با این کارها قدم خیری را برای این عزیزان برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار