جانشین فرمانده سپاه عاشورا:

حضور فعال برق تبریز در طرح های خودحفاظتی و پدافندی

تبریز- جانشین فرمانده سپاه عاشورا گفت: همه زیرساخت های موجود در کشور وابسته به صنعت برق بوده و شرکت توزیع نیروی برق تبریز در صحنه های مختلف طرح های خودحفاظتی و پدافندی و دیگر طرح هایی که متصور است به صورت فعال حضور دارند.
کد خبر: ۹۵۷۶۶۲۲
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، الیاس گلمحمد زاده در آیین گرامی داشت ایام دهه فجر با بیان اینکه انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب ها قابل مقایسه نیست، اظهار کرد: انقلاب های به وجود آمده بعضا در دنیا پس از چندسال از آرمان های خود فاصله گرفتند، اما با گذشت 45 سال از پیروزی انقلاب اسلامی همان آرمان های روز اول پابرجا بوده و مردم ایران از آرمان های اصلی نظام عقب نشینی نکرده اند.

وی افزود: پس از گذشت 45 سال روزی نبوده که ایران از طرف دشمنان تهدید نشود، هرچه از دستشان برآمده از طریق عرصه های زمین، هوا، دریا، فضا، فضای سایبری انجام داده اند و امروز از طریق جنگ شناختی علیه نظام و انقلاب اسلامی تبلیغ می کنند و به دنبال براندازی نظام هستند

گلمحمدزاده با بیان اینکه دشمنان از پیشرفت علمی کشور نگران هستند، افزود: آنها به دنبال کشوری هستند که استقلال نداشته باشد.

وی بیان کرد: امام خمینی (ره) هژمونی و ابهت آمریکا در منطقه را شکست به طوری که امروز آمریکا در منطقه جایگاه ندارد و به تزلزل افتاده است.

گلمحمدزاده در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، گفت: سیاست و راهبرد نظام حضور حداکثری در انتخابات بوده و بر همه مکلف هستیم برای پیشگیری از سوءاستفاده دشمنان در انتخابات شرکت کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال انتخاباتی ضعیف و کم شور است و اولین حرکات مغرضانه را در سال 88 انجام دادند تاکید کرد: میزان همراهی مردم با سیاست های نظام در انتخابات مشخص می شود و حضور حداکثری در امنیت و وحدت ملی و تحقق سیاست های نظام نقش موثری دارد.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا در ادامه با قدردانی از اقدامات شرکت برق تبریز در حوزه های مختلف، گفت: نیروهای شرکت توزیع در صحنه های مختلف طرح های خودحفاظتی و پدافندی و دیگر طرح هایی که متصور است به صورت فعال حضور دارند.

وی تاکید کرد: تمام زیرساخت های موجود در کشور وابسته به صنعت برق است و شرکت توزیع نیروی برق در این خصوص نقش موثری ایفا میکند.

 گلمحمدزاده با تاکید بر تبیین عملکردی شرکت برق در جامعه، اضافه کرد: دستاوردهای صنعت برق باید به صورت دقیق به مردم معرفی شده و برای آینده این صنعت چشم انداز عملکردی تدوین شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها