خبرهای داغ:
۲۰۰ نفر از دانش آموزان پسر شهرستان کارون با حضور در پادگان حبیب الهی اهواز از نمایشگاه دستاورد‌های هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قالب اردوی علمی و تفریحی راهیان پیشرفت بازدید کردند.
کد خبر: ۹۵۷۶۶۱۹
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، صبح امروز 200 نفر از دانش آموزان پسر شهرستان کارون با حضور در پادگان حبیب الهی(یادمان الی بیت المقدس) اهواز از نمایشگاه دستاورد‌های هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قالب اردوی علمی و تفریحی راهیان پیشرفت بازدید کردند.

در این نمایشگاه آخرین دستاورد‌ های نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در معرض دید عموم مردم در یادمان الی بیت المقدس قرار گرفته است.

سرهنگ پاسدار حمدی صخری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری بسیج کارون با بیان اینکه فرمایشات رهبرمعظم انقلاب اسلامی نشان دهنده قدرت انقلاب اسلامی و عمل به الگوی استکبار ستیزی است، خاطرنشان کرد: بازدید دانش آموزان شهرستان کارون از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی هوافضای سپاه در یادمان بیت المقدس اهواز به منظور نشان دادن اقتدار نظامی، موشکی و پهپادی سپاه است که توسط فرزندان این کشور تولید شده و در معرض دید دانش آموزان و آینده سازان این مملکت می‌گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها