خبرهای داغ:
سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در پیامی، از جانبازان دوران مبارزات انقلاب تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۵۷۶۵۷۰
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴

قزوین_ به گزارش بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در پیامی، از جانبازان دوران مبارزات انقلاب تجلیل کرد.

در متن این پیام آمده است؛ جانباران دوران مبارزات پیروزی انقلاب اسلامی، ملت و کشور ما را از یک گذرگاه سخت تاریخی نجات دادند، شما سختی های طاقت فرسایی را در دوران خفقان طاغوت به جان خریدید، حتی تصور آن برای ما بسیار مشکل است، انسان حتی در عالم خیال و ذهن نیز نمی تواند تصور کند که با نقایص جسمانی و دردهای طاقت فرسا چگونه عمر مبارکتان سپری می شود.

می دانیم هر چه عمر انسان به پیش می رود به تدریج مقاومت انسان نیز در مقابل دردها، مصیبت ها و آلام کاهش پیدا می کند، ولی شما جانبازان دوران مبارزات چنین سختی ها و مشقاتی را تحمل می کردید، این به معنای یک زندگی سراسر مبارزه است. 

شما جانبازان وجود امتداد یافته مردان الهی هستید، شما عضوی از وجود خود را از قبل به بهشت فرستاده اید، بنابراین بخشی از وجود شما زمینی و در این دنیا و بخشی دیگری از آن در بهشت است، بدین ترتیب شما از وجود امتداد یافته ای برخوردار هستید.

با مجاهدت های شما ایران اسلامی به سرزمین پهلوانان نامداری تبدیل شده است، دیگر نیاز به اسطوره های افسانه ایی و غیر واقعی ساخته شده نداریم، مجبور نیستیم برای ارتقاء و غرور ملی به داستان های رستم و سهراب روی آوریم، شما رستم مسلمان و پهلوان معنوی در سپهر آرزوها، اندیشه ها و خاطرات ملت بزرگ ایران همچون ستاره جاویدان می درخشید.

اینجانب در مقابل عظمت شما احساس کوچکی و تواضع می کنم و آرزو دارم که خداوند توفیق دهد

تا خدمتگزار شما باشیم، لحظه لحظه تنفس شما، غربت و سکوت شما، سیاه چال های زندان ساواک

و همه و همه نتوانست غرور مقدستان را خدشه دار کند و صدای یکپارچه یک ملت شدید تا اینکه

غیرتتان جوشید و انقلاب بزرگتان به پیروزی رسید.

توفیق و سلامتی شما را از خداوند بزرگ مسئلت داریم. در کنار شما، همراه شما، تحت فرمان رهبری عزیز حضرت امام خامنه ای(دامت برکاته) تا دولت امام آخرالزمانی عشق در صف طویل منتظران حضرت ولی عصر(عج الله تعالی فرجه الشریف ) ایستاده ایم.ان شاءالله

سرتيپ دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی

فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر(عج الله تعالی فرجه الشریف) استان قزوين

 

انتهای پیام

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار